کد خبر: ۱۷۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - 12 April 2020
این جشنواره با عنوان «طرح ورزش در خانه» برای مقابله با بیماری کروناویروس در رشته مسابقات ورزش‌های گروهی و خانوادگی، حرکات ورزشی انفرادی و نمایشی، اطلاعات ورزشی، نقاشی در حوزه ورزش و عکاسی ورزشی برای خانواده‌های ارتشیان و کارکنان بیمه حکمت از تاریخ ۲۷فروردین ماه تا پایان ماه جاری در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت، در آستانه فرارسیدن ۲۹فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سازمان تربیت بدنی ارتش با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی و حمایت بیمه حکمت، جشنواره فرهنگی ورزشی بصورت مجازی  در قالب مسابقه برگزار می نماید.

بر این اساس، این جشنواره با عنوان «طرح ورزش در خانه» برای مقابله با بیماری کروناویروس در رشته مسابقات ورزش‌های گروهی و خانوادگی، حرکات ورزشی انفرادی و نمایشی، اطلاعات ورزشی، نقاشی در حوزه ورزش و عکاسی ورزشی برای خانواده‌های ارتشیان و کارکنان بیمه حکمت از تاریخ ۲۷فروردین ماه تا پایان ماه جاری در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، جشنواره مذکور همراه با اهدای جوایز نقدی و هدایای ورزشی است که علاقمندان می توانند برای شرکت در مسابقات و کسب اطلاعات بیشتربه کانال خانواده بزرگ ارتش به آدرس: @family_artesh مراجعه نمایند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: