کد خبر: ۱۷۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - 05 April 2020
رئیس اتاق اصناف تهران از درخواست اعطای وام بدون بهره و تعیین تکلیف کمک دولت در بخش های بیمه و مالیاتی تا پایان فروردین ماه در جلسه با استاندار تهران خبر داد.
 
قاسم نوده فراهانی در گفت و گو با  تسنیم در خصوص جلسه امروز با استانداری برای بررسی حل مشکلات اصناف اظهار داشت: در این جلسه که حدود ٤ساعت طول کشید، به عنوان نماینده اصناف خواسته ها و مشکلات را مطرح کردیم و در نهایت استاندار تقاضا و درخواست های ما را پذیرفت .

وی ادامه داد: استاندار با دریافت و پذیرش این درخواستها، مقرر شد این پیشنهادات با مسئولان مربوطه از جمله تأمین اجتماعی، بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی مطرح و نتیجه آن در کمترین زمان اعلام شود.

رئیس اتاق اصناف تهران خاطر نشان کرد: در این جلسه همه بخش ها از جمله کشاورزی، صنعت گردشگری نیز حضور داشتند و همه ما اعلام کردیم اگر قرار است کاری انجام شود باید تا پایان فروردین ماه عملیاتی شود زیرا اگر به تأخیر بیافتد و مشمول زمان شود، مشکلات دیگری را برای اصناف ایجاد می کند.

نوده فراهانی با بیان اینکه اعلام کردیم اگر رقمی که رئیس جمهور برای جبران خسارت بخش های مختلف تعیین کرده است زمان بر باشد با مشکل روبه رو می شوند، تأکید کرد: بنابراین هر کاری قرار است انجام شود باید تا پایان فروردین ماه تحقق یابد. همچنین در خصوص وام نیز، درخواست کردیم اگر قرار است وامی پرداخت شود نیز بدون بهره باشد.

وی در پایان گفت: اگر قرار باشد وام های اعطایی نیز با بهره باشد، اصناف با وضعیتی که دارند، شاید توان پرداخت آن را نداشته باشند. بنابراین درخواست کردیم که وام ها بدون سود باشد.همچنین با توجه به اینکه رقمی که رئیس جمهور برای آسیب دیدگان از تعطیلی و شرایط کرونا در نظر گرفته تنها برای اصناف نیست و باید دید چه بخشی از آن  به ما تعلق می گیرد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: