کد خبر: ۱۷۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - 28 March 2020
عملکرد بانک ملت در سال ۹۸ ؛
بانکداری ایرانی - بانک ملت در 11 ماه نخست سال گذشته بیش از ۲۳۷ هزار و ۶۲۱ میلیارد تومان انواع تسهیلات به مشتریان خود در همه بخش های اقتصادی پرداخت کرده است.
 بانکداری ایرانی -  آخرین گزارش از فعالیت ماهیانه بانک ملت منتهی به پایان بهمن ماه سال گذشته نشان می دهد این بانک ۲۳۷ هزار و ۶۲۱ میلیارد تومان انواع تسهیلات به مشتریان خود در همه بخش های اقتصادی پرداخت کرده است.
 
به گزارش بانکداری ایرانی، این بانک بزرگ بورسی بیشترین تسهیلات خود را به ترتیب  در سه سر فصل ، سایر تسهیلات با رقم ۶۹ هزار و ۷۳۱ میلیارد تومان ، مشارکت مدنی با رقم ۳۵ هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان و فروش اقساطی با رقم ۲۴ هزار و ۲۴۵ میلیارد تومان در اختیار مشتریان قرار داده  است .
 
 بر اساس همین گزارش بیشترین در آمد از محل تسهیلات اعطایی را به ترتیب از سرفصل سایر تسهیلات با رقم نه هزار و ۲۲۹ میلیارد تومان ، سر فصل فروش اقساطی با رقم سه هزارو ۵۶۴ میلیارد تومان و سرفصل مشارکت مدنی با رقم سه هزارو ۴۱۴ میلیارد تومان داشته است .
 
بانک ملت در پایان ۱۱ ماه نخست سال گذشته  از محل تسهیلات اعطایی در مجموع ۲۲ هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان در آمد کسب کرد و در مقابل به سپرده گذاران ۱۳ هزارو ۳۹۲ میلیارد تومان سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت هشت هزارو ۸۰۸ میلیارد تومان بود.
 
 
■  در آمد تسهیلات/■ سود سپرده ها■ سود عملیاتی/ اعداد به میلیارد تومان 
 
 
 به گزارش بانکداری ایرانی، آخرین شفاف سازی "وبملت" منتهی به پایان آذر ماه سال گذشته نشان می دهد این بانک خصوصی بیش از یک هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان سود انباشته دارد این در حالی که در مدت مشابه سال قبل از آن ۸۵۵ میلیارد تومان زیان انباشته داشته است .
 
این گزارش نشان دهنده عملکرد مطلوب بانک ملت در سه فصل نخست سال گذشته است در این مدت بانک ملت برای هر سهم ۴۰۲ ریال سود شناسایی کرد که نسبت به مدت قبل ۳۱۴ درصد افزایش داشته است . 
 
 
 "وبملت" در ۹ ماه نخست سال گذشته توانسته دو هزارو ۸۲ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷  رشد ۳۱۶ درصدی را نشان می دهد.
 
بانک ملت در انتهای پاییز سال ۹۸ بیش از ۱۵ هزارو ۵۰۴ میلیارد تومان در آمدهای مشاع داشته است و در همین مدت نزدیک هفت هزار و ۳۹۳ میلیارد تومان در آمدهای غیر مشاع ثبت کرد .
 
بررسی صورت های مالی میان دوره ای "وبملت " در سال گذشته که تا پایان فصل سوم سال منتشر شده نوید دهند این است که گزارش پایانی سال ۹۸ بانک ملت سال پر باری برای سهامداران این بانک  رقم خواهد زد .
 
 
 اعداد به میلیارد تومان 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: