کد خبر: ۱۷۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - 22 March 2020
بانکداری ایرانی - این شرکت فرابورسی در اسفند ماه سال ۹۸ ، هشت هزار و ۵۰۲ میلیون ریال حق بیمه تولید کند و در مقابل هشت هزارو ۳۳۶ میلیون ریال خسارت پرداخت کرد و تراز مثبت ۱۶۶ میلیون ریال را ثبت کرد .
 بانکداری ایرانی -   شرکت بیمه اتکایی امین  گزارش فعالیت یک ماهه  اسفند ماه ۹۸ را منتشر کرد .

به گزارش  بانکداری ایرانی ،     این شرکت فرابورسی در اسفند ماه سال ۹۸ ، هشت هزار و ۵۰۲ میلیون ریال حق بیمه تولید کند و در مقابل هشت هزارو ۳۳۶ میلیون ریال خسارت پرداخت کرد و تراز مثبت ۱۶۶ میلیون ریال را ثبت کرد .

براساس این گزارش تراز عملیات بیمه ای در ۱۲ ماه سال گذشته مثبت ۵۱۸ هزار ۲۰۳ میلیون ریال است این شرکت خصوصی در ۱۲ ماهه سال ۹۸ ، ۶۵۸هزار و ۹۸۵ میلیون ریال حق بیمه تولید کرد و در مقابل ۱۴۰هزار و ۷۸۲ میلیون خسارت پرداخت کرده است.

 بیشترین حق بیمه تولیدی "اتكام " مربوط نفت و انرژی است با رقم ۲۷۷هزار و ۶۰۸ میلیون ریال است.

در تازه ترین گزارش از صورت مالی میان دوره ای "اتکام" منتهی به پایان فصل پاییز ۹۸(حسابرسی نشده) این شرکت برای هر سهم ۱۰۲ ریال سود شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۴۲ درصد افزایش داشته و در این مدت ۳۰۷ هزارو ۲۳۷ میلیون ریال سود خالص ثبت کرد.

بیمه اتکایی امین در این ۹ ماه ۳۳۱ هزارو ۳۶۱ میلیون ریال بیمه نامه صادر کرد که توانسته ۲۳۷هزار و ۸۴۱ درآمد حق بیمه کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۴۶ درصد افزایش داشته است.

"اتکام" در سه فصل نخست سال گذشته ، سود انباشته خود را ۱۰ درصد افزایش داد و به رقم ۱۱۱ هزارو ۷۱۱ میلیارد تومان رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: