کد خبر: ۱۷۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 18 March 2020
آخرین شفاف سازی بانک گردشگری نشان دهنده کاهش ۹۰ درصدی زیان خالص این بانک خصوصی است و بر همین اساس برای هر سهم ۹۵ ریال زیان ثبت کرد که ۹۰ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

 بانکداری ایرانی -  آخرین شفاف سازی بانک گردشگری نشان دهنده کاهش ۹۰ درصدی زیان خالص این بانک خصوصی است و بر همین اساس برای هر سهم ۹۵ ریال زیان ثبت کرد که  ۹۰ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی ، صورت های مالی میاندوره ای منتهی به پایان فصل پاییز سال جاری (حسابرسی نشده ) "وگردش"  نشان می دهد این بانک ۳۵۳ میلیارد تومان زیان انباشته دارد که نسبت پایان اسفند سال گذشته ۴۶ درصد کاهش داشته است .
 
بر اساس این گزارش در تراز نامه بانک گردشگری در سر فصل سایر دارایی ها این شرکت پنج هراز ۵۶۱ میلیارد تومان نمایان است که در مقابل زیان انباشته ۳۵۳ میلیارد تومانی قرار دارند که نشان می دهد این دارایی بیش از ۱۵ برابر زیان انباشته این شرکت است.
 
براساس همین گزارش وجود پنج هزار ۵۶۱ میلیارد تومان دارایی در تراز نامه بانک گردشگری  این پتانسیل در شرکت ایجاد می کند تا درصورتی که این بانک افزایش سرمایه دهد به خوبی می تواند زیان انباشته را پوشش دهد و شرکت را در شرایط مطلوبی قرار دهد .
 
مقایسه گزارش های صورت های مالی میان دوره ای ۶ ماهه و ۹ بانک گردشگری در سال جاری نشان دهند سیر صعودی این بانک است .
 
برا اساس این گزارش ها  "و گردش" در دو فصل نخست سال جاری دو هزارو ۶۱۳ میلیارد تومان در مجموع در آمد مشاع داشته است این در حالی است پایان فصل سوم این رقم به چهار هزارو ۱۹ میلیارد تومان رسید که رشد یک هزار ۳۹۷ میلیارد تومان داشته است .
و همچنین این بانک ۶ ماه نخست سال جاری یک هزار و ۵۲۴ میلیارد تومان در آمد از فعالیت های غیر مشاع داشته است که در پایان ۹ ماهه  سال جاری این رقم یک هزار ۸۰۵ میلیارد تومان رسید که ۲۸۱ میلیارد تومان رشد داشته است.
 
بر همین اساس بانک گردشگری در پایان فصل پاییز نسبت به پایان تابستان سال جاری زیان خاص خود را یک میلیارد تومان کاهش داد و به رقم ۵۹ میلیارد تومان رساند و همچنین زیان زیان تعلق گرفته به سهم را از ۲۴۴ ریال به ۹۶ تقلیل داد .
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: