کد خبر: ۱۷۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - 15 March 2020
«اپلیکیشن ست» با ارائه سرویس‌های روزمره پرداخت و تجربه کاربری ساده و جذاب، ظرف مدت 9 ماه، مرز ۵۰۰ هزار کاربر در کافه‌بازار را رد کرد.
«اپلیکیشن ست» با ارائه سرویس‌های روزمره پرداخت و تجربه کاربری ساده و جذاب، ظرف مدت 9 ماه، مرز ۵۰۰ هزار کاربر در کافه‌بازار را رد کرد.

اپلیکیشن ست، کیف پول الکترونیک بانک تجارت و محصولی از شرکت سیمرغ تجارت است که با شعار «نهایت همراهی در پرداخت» سرویس‌های متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد.

سرویس‌های پرداخت مانند استعلام و پرداخت قبض، استعلام و پرداخت خلافی خودرو و موتورسیکلت، استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی، استعلام و پرداخت طرح ترافیک (تهران) و نیز پرداخت کرایۀ تاکسی از جمله سرویس‌های این اپلیکیشن پرکاربرد است.

خرید شارژ، بسته‌های اینترنت و سرویس انتقال پول از دیگر خدماتی است که کاربران سِت از آن استفاده می‌کنند.

امکان شارژ کارت‌های شهروندی سیمرغ‌تجارت و کیف پول تجارت نیز از دیگر امکانات مفید این اپلیکیشن است که برای دارندگان گوشی‏‌های هوشمند اندرویدی مجهز به فناوری NFC قابل استفاده خواهد بود.

خبرخوان نیز که به تازگی وارد این اپلیکیشن شده یک سرویس جذاب برای اطلاع از اخبار روز است و صفحه نخست بالغ بر 30 روزنامه پرمخاطب کشور را در اختیار کاربران قرار می‏دهد.

سِت اواخر سال ۹۷ بصورت آزمایشی معرفی و نسخه رسمی آن اواخر خردادماه روانه بازار شد. هم‌اکنون نسخه بهبودیافته اندروید آن از طریق سایت اپلیکیشن ست به آدرس set-pay.app و مارکت‏‌های اندرویدی کافه‌‏بازار و گوگل‏‌پلی در دسترس کاربران است و نسخۀ IOS آن نیز فروردین‏‌ماه سال آینده به کاربران عرضه خواهد شد.

خدمات متنوع، رابط کاربری حرفه‌ای و ساده، بازاریابی دیجیتال و پشتیبانی قوی از عوامل مؤثر در رشد این اپلیکیشن طی یک سال گذشته بوده است.

گفتنی ا‏ست تعداد خدمات پرداختی ست به 11 خدمت فعلی محدود نمانده و در آینده نزدیک سرویس‏‌های متنوع دیگری نیز جهت استفاده کاربران به آن اضافه خواهد شد.

هم‌اکنون نیز جشنوارهٔ نوروزی سِت با عنوان «توسِت دارم» در شبکه‌های اجتماعی این اپلیکیشن فعال است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: