کد خبر: ۱۷۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - 15 March 2020
بانکداری ایرانی - یکی از مدیر عاملان پیشین یک شرکت بیمه خصوصی در ترکیب هیات مدیره یکی از بزرگترین شرکتهای بازار بیمه قرار گرفت.

  بانکداری ایرانی - یکی از مدیر عاملان پیشین یک شرکت بیمه خصوصی در ترکیب هیات مدیره یکی از بزرگترین شرکتهای بازار بیمه قرار گرفت.
 
به گزارش   بانکداری ایرانی ، مدیرعامل سابق بیمه البرز طبق مجمع عادی به طور فوق العاده و حکم وزیر اقتصاد ، وارد هیات مدیره بزرگترین شرکت بیمه شد.
 
رسول تاجدار که آبان سال جاری بعد از 6 سال حضور در بیمه البرز  بود که محسن پورکیانی مدیرعامل سابق بیمه ایران جانشین وی شد. که با تصویب مجمع عادی به طور فوق العاده و حکم وزیر اقتصاد به عنوان عضو موظف هیات مدیره بیمه ایران شد.
 
 
در متن حکمی که از سوی دکتر فرهاد دژپسند صادر شده آمده است: با عنایت به مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سهامی بیمه ایران به موجب این حکم به سمت عضو موظف هیات مدیره آن شرکت منصوب می شوید.
 
امیدوارم در سایه عنایت پروردگار بلندمرتبه، با همفکری و همدلی کارکنان کوشای شرکت سهامی بیمه ایران و همکاری با نهادهای تخصصی مرتبط، در نیل به اهداف و برنامه های آن بیمه و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی دولت تدبیر و امید، پیروز و سربلند باشید.
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: