کد خبر: ۱۷۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - 11 March 2020
بانکداری ایرانی - شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که با نام تجاری تاپ در بازار فعالیت می‌کند بنابر تازه‌ترین گزارش شاپرک در بهمن‌ماه سال جاری سهمی حدود 16 درصدی از کل تعداد تراکنش‌های انجام‌شده، داشته است.
 بانکداری ایرانی -  شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که با نام تجاری تاپ در بازار فعالیت می‌کند بنابر تازه‌ترین گزارش شاپرک در بهمن‌ماه سال جاری سهمی حدود 16 درصدی از کل تعداد تراکنش‌های انجام‌شده، داشته است.

 این سهم ازنظر مبلغ به بیش از 12.5 درصد می‌رسد که نشانگر سهم از بازار مطلوب این شرکت است.
 
 
خدمت جدیدی از تاپ/ پرداخت امن با کدپرداز میسر شد

خدمت جدیدی از تاپ/ پرداخت امن با کدپرداز میسر شد
بررسی دقیق‌تر این آمار نشان‌می‌دهد با وجود رشد تقریباً مستمر سهم تراکنش‌ها بر بستر اینترنت و درگاه‌های پرداخت، این تراکنش‌های با حضور کارت بر روی دستگاه‌های کارت‌خوان هستند که همچنان بیشترین سهم تعدادی و مبلغی را در کل تراکنش‌های انجام‌شده دارند. 

بنابر گزارش شاپرک در بهمن‌ماه، بیش از دو میلیارد از تراکنش‌های انجام‌شده بر روی دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی بوده که به معنای سهم 90 درصدی این ابزار از تراکنش‌ها است. ازنظر مبلغ نیز تراکنش‌های انجام‌گرفته بر روی کارت‌خوان‌ها تقریباً همین نسبت را با مبلغ تراکنش‌های سایر ابزارها دارد.
 
خدمت جدیدی از تاپ/ پرداخت امن با کدپرداز میسر شد
این سهم بالاتر که به نظر نمی‌رسد حتی در بلندمدت نیز دچار افت محسوسی شود، پیام مشخصی برای فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه پرداخت الکترونیکی دارد؛ ارائه و عملیاتی کردن روش‌های جدید برای این جنس از تراکنش‌ها که بتواند، سرعت و سهولت  بیشتر و درعین‌حال هزینه کمتری داشته باشد، قطعاً یکی از برگ‌های برنده هر شرکتی در کسب سهم بیشتر از بازار خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: