کد خبر: ۱۷۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - 10 March 2020
بانکداری ایرانی - صورت های مالی و گزارش های ماهیانه بانک دی نشان می دهد که این بانک در سال جاری نتوانست از زیان خارج شود و با نزدیک شدن به پایان سال زیان انباشته آن روز به روز افزایش می یابد .
بانکداری ایرانی - بانک دی صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی شش ماه نخست سال جاری (حسابرسی شده) را منتشر کرد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی ، "دی"در صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری 2523 میلیارد تومان زیان خالص شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است، بر همین اساس به هر سهم 3942 ریال زیان تعلق گرفت .
 
این شرکت فرابورسی در  این مدت 672 میلیارد تومان  درآمد مشاع داشته است  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است و همچنین درآمد های غیر مشاع بانک نزدیک به 38 میلیارد تومان بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد رشد داشته است .
 
و همچنین بانک دی دراین دو فصل در مجموع 600 میلیارد تومان هزینه داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است ، بیشترین هزینه بانک مربوط حقوق کار کنان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل64 درصد افزایش یافت است.
 
 تازه ترین شفاف سازی بانک دی مربوط صورت های مالی میان دوره منتهی به پایان آذرماه سال جاری(حسابرسی نشده) که نشان دهنده تداوم زیان این بانک است ، در این گزارش بانک دی برای هر سهم 5771 ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش داشته است و همچنین زیان انباشته پایان دوره  "دی" به 11933 میلیارد تومان  رسید.
 
براساس این گزارش بانک دی در سه فصل نخست سال جاری  1050 میلیارد تومان  در آمد  مشاع داشته  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است و در آمدهای غیر مشاع 51 درصد افزایش داشته است و رقم 62 میلیارد تومان را نشان می دهد. 
 
 این بانک در 9 ماه نخست سال جاری ۸۸۰ میلیارد تومان در مجموع هزینه کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 افزایش یافته است که بیشترین هزینه مربوط به حقوق کارکنان است که 39 درصد افزایش داشته است .
 
 آخرین گزارش فعالیت ماهیانه بانک دی در بهمن ماه تراز منفی 471 میلیارد تومان را نشان می دهد .
 
بانک دی در بهمن ماه 4.4 میلیارد تومان درآمد  از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل به سپرده گذاران476 میلیارد تومان سود پرداخت کرد.
 
براساس این گزارش بانک دی در 11 ماه نخست سال جاری در مجموع ۸۷۰ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد ودر مقابل 4890 میلیارد تومان به سپرده گذاران سود پرداخت کرد و در نتیجه تراز منفی 4020 میلیارد تومان را ثبت کرد.
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: