کد خبر: ۱۷۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - 08 March 2020
سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی و بارش پراکنده در بخش‌هایی از غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور خبر داد.
 بانکداری ایرانی -   سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی و بارش پراکنده در بخش‌هایی از غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه سازمان هواشناسی، از بعداز ظهر امروز با حرکت این سامانه بارشی به سمت شرق کشور در دامنه های زاگرس مرکزی، شمال و شرق استان فارس، شمال و غرب استان کرمان، نوار غربی استان اصفهان، شمال استان هرمزگان، بخش های از استان یزد، استان خراسان جنوبی و ارتفاعات جنوب شرق کشور شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

همچنین فعالیت این سامانه فردا (دوشنبه) در جنوب شرق کشور به ویژه در بخش های مرکزی و جنوبی استان کرمان، جنوب شرق  استان فارس و جنوب استان سیستان و بلوچستان متمرکز بوده و موجب رگبار،  گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید و گرد و خاک خواهد بود.

 این سامانه اواخر روز دوشنبه از جنوب شرق کشور خارج می شود.

امروز در بخش هایی از جنوب غرب کشور، در برخی اوقات، وزش باد و گرد و خاک را داریم و از امروز تا روز جمعه شرق و جنوب شرق کشور نیز شاهد وزش بادهای شدید خواهیم بود.

از روز سه شنبه (۲۰ اسفند) تا آخر هفته، در بیشتر مناطق کشور، جوی پایدار خواهیم داشت و این پایداری هوا سبب می شود که در شهرهای صنعتی و پرتردد شاهد افزیش آلاینده ها باشیم.

آسمان تهران امروز ابری است و احتمال بارش های پراکنده را خواهیم داشت اما از بعد از ظهر، کاهش ابر را داریم و پیشینه دما به ۱۰ درجه بالای صفر می رسد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: