کد خبر: ۱۷۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - 04 March 2020
در آستانه عرضه اولیه سهام شرکت تامین سرمایه ملت در نماد «تملت» بررسی درآمد و سوددهی این شرکت نشان از عملکرد موفق آن در سال جاری دارد.

 بانکداری ایرانی -   در آستانه عرضه اولیه سهام شرکت تامین سرمایه ملت در نماد «تملت» بررسی درآمد و سوددهی این شرکت نشان از عملکرد موفق آن در سال جاری دارد.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی ،  مجموع درآمد عملیاتی تامین سرمایه ملت در دوره 9 ماهه با رشد 115 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 339 میلیارد تومان گزارش شده است که این افزایش رشد 104 درصدی سود خالص را به همراه داشته و رقم سود خالص را به رقم تقریبی 287 میلیارد تومان رسانده است. 
 
برآورد شرکت تا پایان سال مالی جاری رسیدن به سود خالص 380 میلیارد تومانی است که 76 درصد از آن در دوره 9 ماهه محقق شده است. 
 
سود خالص هر سهم تملت در سال مالی گذشته 53.2 تومان، در دوره مالی 9 ماهه سال 97 برابر با 35.1 تومان و در  دوره 9 ماهه سال 98 معادل 52.2 تومان بوده است.
 
 عرضه اولیه سهام شرکت تامین سرمایه بانک ملت با نماد (تملت)  امروز (چهارشنبه ۱۴ اسفند ۹۸)  به صورت آنلاین برگزار می شود.
 
بر این  اساس این گزارش ،  تعداد۹۱۰ میلیون سهم معادل ۱۳ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه بانک ملت به عنوان پانصد و سی و ششمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش " فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی "، گروه " فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی به جز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی " و طبقه" فعالیت های جنبی واسطه گری های مالی طبقه بندی نشده در جای دیگر " در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد "تملت" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.
 
سید روح الله حسینی مقدم، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت اظهار داشت:  همه اقدامات جهت فراهم شدن امکان عرضه عمومی سهام انجام گرفته و تامین سرمایه بانک ملت با نماد "تملت"در فهرست نرخ های تابلوی دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد؛ لذا با تلاش همکاران و پیشبرد امور طبق برنامه ریزی صورت گرفته،  فرداچهارشنبه، سهام شرکت تامین سرمایه بانک  به عنوان چهارمین نهاد تامین سرمایه در بورس تهران عرضه خواهد شد.
 
 حسینی مقدم در خصوص جزئیات عرضه سهام این شرکت گفت: ۹۱۰ میلیون سهم معادل ۱۳ درصد شرکت در این فرایند عرضه خواهد شد که بنا بر تصمیم بورس، ۱۰ درصد به عموم، همچنین ۳ درصد به صندوق های سرمایه گذاری اختصاص خواهد یافت.
 
باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: