کد خبر: ۱۷۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - 02 March 2020
یکی از شاخه هایی که قرار است در معاونت کسب و کار نوین به آن پرداخته شود بحث سرمایه گذاری های مشترک، ورود به بازارهای نوظهور و جذب ایده استارت آپ و نوآوری هاست.
یکی از شاخه هایی که قرار است در معاونت کسب و کار نوین به آن پرداخته شود بحث سرمایه گذاری های مشترک، ورود به بازارهای نوظهور و جذب ایده استارت آپ و نوآوری هاست.

شهره آقابابایی معاون کسب و کارهای نوین ایران کیش با بیان این مطلب افزود: توان ایران کیش می تواند باعث شود تا بسیاری از استارت آپ ها و ایده ها پا بگیرند، به مرحله ظهور برسند و در واقع به مسیر موفقیت خودشان کمک کنند، دراین میان ایران کیش نیز به آن ها کمک می کند. هم ما از استارت آپ ها منتفع می شویم و هم آن ها از ما.

وی افزود: برای آنکه واکنش مناسب نسبت به فضای کسب و کار شرکت در مقابل شرایط بازار نشان دهیم به چنین معاونتی نیاز بود، واکنش مناسب نسبت به فضای نشات گرفته از تکنولوژی، فضای رقابتی پیرامونمان، قوانین و مقررات و تمام رخدادهایی که می تواند فضای کسب و کار را تحت الشعاع قراردهد نیاز وجود دپارتمانی جدید که ماموریت اصلی اش آماده سازی شرکت در برابر تحولات  است را ضروری کرد .

آقابابایی گفت : معاونت کسب و کار نوین ایران کیش در خردادماه 98 ایجاد و باعث شد ما به این نتیجه برسیم که در یکسری موارد فعالیت هایمان را هنوز شروع نکردیم و یا هنوز به نتیجه دلخواه نرسیده ایم. اکنون سنگ بنای بهبود را با این معاونت گذاشته ایم و امیدواریم بتوانیم مراحل موفقیت را سریعتر طی کنیم.

معاون کسب و کارهای نوین افزود: تکنولوژی در حال رشد و گسترش است، وقتی تکنولوژی به پیش می رود ، خودبه خود سرویس ها و خدمات و امکانات جدید می آورد، منطبق با آن ها تغییرات جدیدی هم باید صورت بگیرد. بنابراین ما باید سمت تکنولوژی های جدیدی در حوزه پرداخت برویم . ازهمین رو امسال زیرساخت های لازم را برای سیستم ها و محصولاتی که در نظرداریم در سال های آتی از آن استفاده کنیم، فراهم کرده ایم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: