کد خبر: ۱۷۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - 29 February 2020
بانکداری ایرانی - بانک‌ پارسیان‌ که برنامه افزایش سرمایه ۵۸۰ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها دارد اثر فروش بلوکی "وساخت و خگستر" را اعلام کرد .
  بانکداری ایرانی - بانک‌ پارسیان‌ که برنامه افزایش سرمایه ۵۸۰ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها دارد اثر فروش بلوکی "وساخت و خگستر" را اعلام کرد .
 
 به گزارش  بانکداری ایرانی  ، بانک‌پارسیان‌ که در بازار اول و تابلوی فرعی معاملات بورس حضور دارد و پیگیر برنامه افزایش سرمایه ۵۸۰ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها است ،درباره فروش بلوکی دو شرکت طی روزهای گذشته توضیح داد .
 
براساس این گزارش، "وپارس" اعلام کرد: سه شنبه گذشته 1.7 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران را به قیمت 1937 تومان و به ارزش 37.5 میلیارد تومان واگذار کرده و با توجه به بهای تمام شده 28.2 میلیارد تومانی ، بیش از 9.3 میلیارد تومان سود شناسایی کرده است.
 
همچنین از محل فروش 5 درصد سهام گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به قیمت هر سهم 1616 تومان به ارزش 181 میلیارد تومان و با توجه به بهای تمام شده 55 میلیارد تومانی ، بیش از 126 میلیارد تومان سود محقق شده و درصد مالکیت بانک پارسیان از "خگستر" 4.7 درصد کاهش یافته است.
علی سوری
برچسب ها: بانک‌پارسیان‌
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: