کد خبر: ۱۷۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - 26 February 2020
معاون سازمان راهداری، ضمن تشریح تمهیدات آن سازمان در جاده‌های کشور با توجه به بارش‌ها، از آمادگی کامل سازمان در جاده‌های کشور خبر داد.
 
  بانکداری ایرانی -   معاون سازمان راهداری، ضمن تشریح تمهیدات آن سازمان در جاده‌های کشور با توجه به بارش‌ها، از آمادگی کامل سازمان در جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش   وزارت راه و شهرسازی، حیدر مطاعی ضمن تاکید بر اینکه شهروندان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: سازمان با توجه به بارش‌های فعلی که در ادامه به برف تبدیل می‌شود، آمادگی کامل برای مدیریت راههای کشور را دارد؛ این در حالی است که تمهیدات این سازمان شامل استقرار راهداران، ماشین آلات و تجهیز راهدارخانه‌ها است که به ویژه در استان‌های پربارش از جمله لرستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، اصفهان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، تهران و البرز به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی بارش‌های سیل آسا و رانش در استان لرستان شده است و در راه‌های مواصلاتی لرستان، تجهیزات بیشتری مستقر شده اند.

مطاعی گفت: در جاده‌های استان‌های شمالی نیز با توجه به بار ترافیکی تمهیدات لازم در خصوص تجهیزات و ماشین آلات اندیشیده شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌ها در جاده چالوس احتمال بارش برف سنگین وجود دارد، توضیح داد: در ستاد مرکزی سازمان راهداری، با دوربین‌ها و در راهدارخانه‌ها و مسیر، جاده‌ها رصد می‌شوند؛ ضمن اینکه تلاش می‌کنیم تا حد امکان و بدون خطر، جاده‌های مواصلاتی باز باشند.

وی جاده پلدختر- خرم آباد را از جمله محورهای دارای مشکل نامید و گفت: همفکری‌ها و تعاملات لازم با همکاران استانی برای رفع مشکلات احتمالی راه‌ها وجود دارد.

به گفته معاون سازمان راهداری، با توجه به احتمال ریزش کوه، سقوط بهمن و آبگرفتگی، شهروندان به جد از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

وی تصریح کرد: شهروندان برای آگاهی از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.
برچسب ها: راهداری ، جاده‌ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: