کد خبر: ۱۷۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - 15 February 2020
بررسی آمار ۳۲ ایالت آمریکا نشان داد کارگران بخش معدنکاری و استخراج نفت و گاز بالاترین نرخ خودکشی را در میان صنایع و مشاغل این کشور داشتند.
 
 بانکداری ایرانی - بررسی آمار ۳۲ ایالت آمریکا نشان داد کارگران بخش معدنکاری و استخراج نفت و گاز بالاترین نرخ خودکشی را در میان صنایع و مشاغل این کشور داشتند.

به گزارش ایسنا، حدود ۳۸ هزار آمریکایی شاغل در سال ۲۰۱۷ به زندگی خود خاتمه دادند و نرخ کلی خودکشی در این کشور را از ۱۲.۹ مرگ در هر ۱۰۰ هزار نفر در سال ۲۰۰۰ به ۱۸ مرگ افزایش دادند. تحلیل جدیدی که در سال ۲۰۱۶ انجام گرفت نشان داد نرخ خودکشی در میان مردان در صنایع معدنکاری و استخراج ۵۴.۲ در هر ۱۰۰ هزار نفر و در ساخت و ساز ۴۵.۳ در هر ۱۰۰ هزار نفر است.

در مجموع محققان، پنج صنعت بزرگ و شش گروه مشاغل را شناسایی کردند که آمار خودکشی آنها بالاتر از میانگین ملی برای مردان و زنان بود.

به گفته کارشناسان، کار کم مهارت، تحصیلات پایین و وضعیت اجتماعی اقتصادی ضعیف، دسترسی به ابزارهای مرگبار در محل کار، امنیت شغلی و استرس از جمله عواملی هستند که ریسک ارتکاب خودکشی در میان کارگران را افزایش می‌دهند.

در مطالعه قبلی که در سال ۲۰۱۵ انجام گرفته بود و آمار ۱۷ ایالت بررسی شده بود، محققان پی برده بودند که بخشهای معدنکاری و استخراج و ساخت و ساز بالاترین نرخ خودکشی را در میان مردان دارند.

بر اساس گزارش رویترز، در جدیدترین بررسی که از آمار سال ۲۰۱۶ سیستم ملی گزارش مرگ خشونت بار مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا استفاده شده است، بیش از ۱۵ هزار و ۷۰۰ مورد مرگ کارگران ۱۶ تا ۶۴ سال مورد بررسی قرار گرفت. محققان آمار مردان و زنان را جداگانه محاسبه کردند زیرا شمار زنان در آمار مذکور اندک بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: