کد خبر: ۱۷۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - 09 February 2020
جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت(جشنواره بیشتراکنش) ویژه پذیرندگان و متصدیان دستگاه POS شرکت ایران کیش مدتی است که آغاز شده و دراین مدت دومرحله از برندگان این جشنواره مشخص شدند.
جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت(جشنواره بیشتراکنش) ویژه پذیرندگان و متصدیان دستگاه  POS شرکت ایران کیش مدتی است که آغاز شده و دراین مدت دومرحله از برندگان این جشنواره مشخص شدند.

این جشنواره شامل کلیه متصدیان فروش مستقر در فروشگاههای مجهز به پایانه های فروش شرکت ایران کیش و پذیرندگان این شرکت – متصل به بانک تجارت- است،  بر اساس این جشنواره قرار است 12 جایزه نقدی کمک هزینه خرید خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال (هر ماه 2 جایزه ) و 300 جایزه 50 میلیون ریالی به پذیرندگان ایران کیش اهدا شود . گفتنی است 733جایزه نقدی پنج میلیون ریالی به عنوان جوایز استانی برای پذیرندگان در هر دوره قرعه کشی به صورت ماهانه بین مناطق مختلف توزیع خواهد شد .

اما تاکنون دومرحله از مراحل قرعه کشی این جشنواره برگزار شده است و برندگان آن نیز مشخص شدند . دراین دو مرحله ، روح اله غفاری ، محمدرضا مددی ، مرتضی روح بخش و رضا یاوری برندگان ویژه این جشنواره یعنی جایزه صد میلیون تومانی شده اند به سراغ آن ها رفتیم و دراینباره و البته دستگاه های ایران کیش از آن ها سوال کردیم .  

 

*اولین باری است که در یک قرعه کشی برنده می شوم

نامش روح اله غفاری است، یازده سال مشغول به کار است و صاحب یک جوشکاری. هشت سالی هست از دستگاه های ایران کیش استفاده می کند . خودش که می گوید از این دستگاه ها راضی است و اگر معدود دفعاتی هم دچار مشکل شده، پشتیبانان به خوبی او را یا راهنمایی کرده اند یا مشکل دستگاه را رفع می کنند و بعد هم گفت:" خدا پدرشان را بیامرزد!"

غفاری می گوید بعد از یک هفته ای که بانک تجارت دستگاه های ایران کیش را پیشنهاد کرد آن را نصب کرده و حالا هم که سال ها از آن زمان می گذرد. البته،  پیشتر او از کارتخوان های دیگری هم استفاده می کرد که یا  دیر جواب میدادند و یا دارای مشکل بودند. این شد که بیشترین استفاده را از دستگاه های ایران کیش متصل به بانک تجارت می برد .

او حالا برنده مرحله اول قرعه کشی جشنواره بیشتراکنش و جایزه صد میلیون تومانی است .

وی در باره اینکه چگونه با جشنواره بیشتراکنش آشنا شده اظهار می کند: بروشورهای تبلیغاتی آن به دستم رسیده بود. اما زیاد آن را جدی نمی گرفتم . هیچ وقت تصور بردن جایزه ای را نداشتم .  استفاده ام از این کارتخوان ها نیز تنها برای خود دستگاه بوده است و به فکر بالا بردن تراکنش و بردن جایزه نبودم، دستگاه خوبی بود که از آن استفاده می کردم البته بعد از بردن جایزه ، بیشتر از قبل آن را به بقیه پیشنهاد میدهم . این اولین باری است که در یک قرعه کشی برنده شدم .

در باره اینکه می خواهد با این جایزه چه کند؟ پاسخ می دهد:  دو سه سال پیش کاملا ورشکست شدم و آن زمان هفتاد و هشتادمیلیون تومان از دست دادم و این 100 میلیون تومان برای من ،کار راه انداز است و انشاله بتوانم شغل کنونی را توسعه بدهم .


*ایران کیش برایم خوش یمن بود

مرتضی روح بخش خشکباری دارد و 8 سال از دستگاه ایران کیش بهره می برد . ساکن آذربایجان شرقی.

می گوید تا امروز که دستگاه ایران کیش برایش خوب کار می کرده و حالا برایش خوش یمن هم شده است و همچنان از آن استفاده می کند . در این هفت سال مشکلی با دستگاه ها نداشته است.

درباره جشنواره بیشتراکنش می گوید : وقتی  از بانک با ما تماس گرفتند اصلا باورم نمیشد  تصور نمی کردم که این جشنواره ها و قرعه کشی ها درست باشد و از آن بالاتر اینکه خود من یکی از برنده های این جشنواره ها باشم.

و امروز به عنوان برنده صد میلیون تومانی مرحله دوم قرعه کشی بیشتراکنش شناخته می شود.

روح بخش ادامه میدهد : تصمیم دارم لا اقل بخشی از این صد میلیون تومان را برای تعمیرات منزلم استفاده کنم . به هر حال می تواند گره هایی از مشکلات را بازکند هرچند امسال با توجه به بالارفتن قیمت ها ، نمی شود مثل دوسال گذشته از این صد میلیون استفاده کرد .

*می خواهم بخشی از جایزه را به نیازمندان هدیه کنم

رضا یاوری اهل همدان ، فروشگاه لوازم خانگی دارد 22 سالی هست که کارش این است .

یاوری از پشتیبانی خوب دستگاه های ایران کیش سخن می گوید .

برنده جایزه صد میلیون تومانی مرحله دوم قرعه کشی بیشتراکنش در باره برنده شدنس می گوید : دوستم اسم من را در سایت ایران کیش دیده بود و به من گفت که برنده شدم . با خودمن هم از بانک تماس گرفتند بعد از آن بود که رفتم و سایت را دیدم و فهمیدم که مثل اینکه واقعا من برنده شدم.

او درباره اینکه چه برنامه ای برای این 100 میلیون دارد می گوید : در این وضعیت 100 میلیون تومان هم پول کمی نیست . مطمئنا بخشی از این میزان مبلغ را می خواهم به خانواده های بی بضاعت کمک کنم . بخصوص که نزدیک عید است . مثلا  چندده کارت هدیه تهیه کنم و به آن ها بدهم یا چیزی شبیه این . البته پیشتر هم تلاش می کردم تا جایی که ازعهده ام برمیاید از این کارها انجام دهم . یکی به من گفت این معیشت الهی است که تو برنده شدی و شاید به واسطه همان کارهاست و پس بایدحالا که برنده شدی این راه را ادامه دهی .

یاوری درمورد دستگاه های ایران کیش می گوید: دستگاه ها به روز هستند و کارشان را خوب انجام می دهند . امیدوارم گزینه آسان خرید دستگاه هم سریعتر فعال و به روز شود .

 

*امروز کسبه و همکارانم فقط ازایران کیش استفاده می کنند

محمد رضا مددی تولید کننده پیچ ومهره است و آن ها را برای صنایع پتروشیمی، نفت، گاز،خودور و صنعت، ساختمان و لوازم خانگی تولید می کند در کارخانه اش  یکصد و سی کارگرمشغول به فعالیت هستند . منزل او تهران و کارخانه هایش، یکی در شهرک صنعتی شکوهیه و دیگری شهرک صنعتی شمس آباد است .


مددی درباره اینکه چند سال است مشغول به فعالیت بوده می گوید : ثبت شرکت او از سال 66 بوده است و سه چهار سال قبل از این تاریخ، نیز مشغول به فعالیت بوده و دستگاه هایی که باید با آن کار می کردند عمدتا  اختراع خودش است.

سی سالی است که در بانک تجارت حساب دارد از همان اوایلی که دستگاه های پوز آمده بودند از دستگاه های ایران کیش استفاده می کرده است.

می گوید اگر مشکلی برای دستگاه ها بوده، سریع حل می شده است . مثلا یکبار که دستگاه پوز سیارش کار نمی کرده است تماس گرفته و با یک تغییر سیم کارت مشکل حل شده .

وی در باره جشنواره بیشتراکنش اظهار می کند: امروز همکاران و صاحبان کسب و کار و دوستانی که در نزدیکی خود من هستند به من میگویند که اکنون باور کردیم که این جشنواره ها واقعی است و برندگانش درونی انتخاب نمی شوند. البته خود من قبل از بردن این جایزه هم از کسانی بودم که دستکاه های ایران کیش را برای کسبه معرفی می کردم . شاید صدتا از دستگاه های نصبی ایران کیش را من به دوستان و همکاران و .... پیشنهاد داده بودم.

او گفت همسایه ها و کسبه که از دستگاه های دیگر هم استفاده می کردند بعد از برنده شدن من سایر دستگاه ها را کنار گذاشتند و از دستگاه ایران کیش استفاده می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: