کد خبر: ۱۷۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - 09 February 2020
از امروز به مدت یک سال، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی تجارت اعتماد ایرانیان مسئولیت بازارگردانی سهام شرکت بیمه تجارت نو را که در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی قرار دارد، بر عهده خواهد داشت.
  بانکداری ایرانی -   بر اساس اعلام مدیریت نظارت بازار و بازرسی فرابورس ایران ، عملیات بازارگردانی شرکت بیمه تجارت نو که با نماد معاملاتی «بنو» در بازار پایه زرد فرابورس درج شده است، آغاز شد.
 
به گزارش    بانکداری ایرانی،  از امروز به مدت یک سال، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی تجارت اعتماد ایرانیان مسئولیت بازارگردانی سهام شرکت بیمه تجارت نو را که در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی قرار دارد، بر عهده خواهد داشت.
 
بر اساس اطلاعیه منتشر شده، قرار است عملیات بازارگردانی سهام بنو به روش مبتنی بر حراج انجام شود و حداقل معاملات روزانه که بر عهده بازارگردان قرار دارد ۵۰۰ هزار سهم بوده و حداقل سفارش انباشته نیز ۲۵ هزار سهم خواهد بود.
 
 از آنجا که نماد «بنو» در تابلو زرد بازار پایه قرار دارد، دامنه نوسان عادی سهم ۳ درصد است اما دامنه مظنه در عملیات بازارگردانی ۲ درصد تعیین شده است.
 
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: