کد خبر: ۱۷۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - 05 February 2020
در بورس امروز نمادهای بانک ملت، مخابرات ایران، پالایش نفت اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس گذاشتند
معاملات بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که این بازار حرکت خود بر مدار صعود را ادامه داد و شاخص کل بورس با ۵۶۹۴ واحد صعود به رقم ۴۴۵ هزار و ۸۹۴ واحد رسید.

به گزارش ایسنا، معامله گران بورس امروز با انجام ۸۱۷ هزار معامله که ۴۳ هزار و ۶۰ میلیارد ریال ارزش داشت باعث شدند شاخص کل با ۵۶۹۴ واحد صعود به ۴۴۵ هزار و ۸۹۴ واحد برسد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۱۵۲۲ واحد صعود و رقم ۱۴۶ هزار و ۵۷۱ واحد را ثبت کرد.

در بورس امروز نمادهای بانک ملت، مخابرات ایران، پالایش نفت اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس گذاشتند و بانک‌های تجارت، ملت و صادرات ایران، سایپا، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و توسعه معادن و فلزات نمادهای پربیننده این بازار بودند.

شاخص فرابورس نیز هم راستا با شاخص بورس صعودی بود و با ۱۰۹ واحد صعود رقم ۵۶۵۴ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۴۱۶ هزار معامله به ارزش ۲۰ هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال انجام دادند. در این بازار هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، تولید نیروی برق دماوند، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بیمه پاسارگاد و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در فرابورس داشتند.

همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، قاسم ایران و بانک دی نمادهای پربیننده فرابورس بودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: