کد خبر: ۱۷۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - 05 February 2020
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رشد ۹۸ درصدی اعتبار امسال استان در مقایسه با دهه فجر و هفته دولت سال گذشته نشان از توجه نظام و دولت به این استان است.
 
  بانکداری ایرانی - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رشد ۹۸ درصدی اعتبار امسال استان در مقایسه با دهه فجر و هفته دولت سال گذشته نشان از توجه نظام و دولت به این استان است.

احمدعلی موهبتی در نشست شورای اداری شهرستان سراوان اظهار داشت: هزار و ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در سیستان و بلوچستان افتتاح و ۱۷۸ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می شود.

وی ادامه داد: پروژه های افتتاحی امسال در مقایسه با هفته دولت سال گذشته از نظر تعداد ۲۲ درصد و از نظر اعتبار ۲۴۰ درصد رشد نشان می دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید دستاوردهای نظام برای مردم به درستی تبیین شود گفت: هر کس برمدار ایجاد ناامیدی و یاس در دل مردم حرکت کند یا از دشمن است و یا اینکه نمی‌داند به نفع دشمن کار می کند.

وی بیان کرد: کارها و خدمات مناسب بسیاری در کشور بویژه در سیستان و بلوچستان انجام  شده و در حال انجام است که باید به درستی برای مردم تبیین شود. 

موهبتی بااشاره به انتخابات پیش رو و دعوت مردم به حضور و مشارکت پررنگ در این صحنه، اظهار داشت: امروزه در جنگ تحمیلی تحریمی و اقتصادی قرار داریم که حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمن خواهد شد. 

وی ریزش باران و جاری شدن سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان را نعمت الهی دانست و گفت: هرچند که این سیل خسارات مالی زیادی در استان ببار آورد اما موجب تقویت پیوند قلبی مردم ایران با مردم این منطقه شد.

استاندار سیستان و بلوچستان توجه به منطقه آزاد چابهار، ایجاد منطقه آزاد در سیستان، توجه به حوزه راه آهن، بزرگراه، آب آشامیدنی، فرودگاه، مرز، سند توسعه محور شرق، توسعه سواحل مکران و آمایش سرزمین سیستان و بلوچستان را از مهمترین خواسته های استان عنوان کرد که خوشبختانه از جانب نظام و دولت به این بخش ها نگاه ویژه ای شده و کارهای مناسبی در این حوزه ها درحال انجام است.

نشست شورای اداری شهرستان سراوان با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و شماری از مدیران دستگاههای اجرایی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد./ایسنا 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: