کد خبر: ۱۷۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - 03 February 2020
مدیرعامل بانک دی و هیئت همراه امروز طی نشستی با هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران بیمه دی در جریان گزارش عملکرد این شرکت قرار گرفتند.
مدیرعامل بانک دی و هیئت همراه امروز طی نشستی با هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران بیمه دی در جریان گزارش عملکرد این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی؛ در ابتدای این نشست عباسعلی بنی صفار رئیس هیئت مدیره بیمه دی ضمن  خوش آمدگویی، ویژگی مهم هیئت مدیره این شرکت را هماهنگی دانست و گفت: در حال حاضر بیمه دی به عنوان یکی از شرکت های برتر در صنعت، حضور جدی در تصمیمات سندیکای بیمه گران ایران دارد و این مهم نشأت گرفته از هماهنگی و ارتباط خوبی است که هیئت مدیره با بدنه سازمان و همکاران شرکت دارد.

وی افزود: هیئت مدیره سعی بر اجرای قوانین جاری و مصوبات صنعت در شرکت بیمه دی دارد و وظیفه کنترل و رصد خود را در بخش حاکمیت شرکتی به خوبی ایفا می نماید. 

در ادامه مدیرعامل بیمه دی نیز طی گزارشی عملکرد بیمه دی در سال های اخیر را برای حاضران شرح داد و بیان کرد: شرکت بیمه دی در سال های اخیر تحت نظارت نهاد ناظر و با همکاری سهامداران و ذینفعان توانسته است از چالش ها عبور کند و هم اکنون به عنوان یکی از شرکت های مطرح و خوش نام صنعت بیمه به فعالیت می پردازد.

وی با اشاره به صورت های مالی شرکت اظهار داشت: بیمه دی یکی از با کیفیت ترین و شفاف ترین صورت های مالی را ارائه داده است و در نه ماهه سال جاری توانست رتبه نخست سود آوری در میان شرکت های بیمه را کسب نماید. 

کشاورز همچنین با اشاره به آمار و ارقام موجود در صورت های مالی روند رو به رشد بیمه دی را با جرئیات تشریح کرد و گفت: مطابق نتایج بدست آمده در سال جاری تا کنون پیش بینی می شود این شرکت بتواند رتبه یک توانگری که بالاترین رتبه توانگری در صنعت بیمه است را کسب نماید. چرا که بیمه دی بر اساس چشم انداز افق ۱۴۰۰ خود که همانا تبدیل شدن به پدیده محبوب مشتریان و پربازده ترین شرکت صنعت بیمه است در دستور کار خود قرار داده است و تمامی ارکان شرکت در جهت نیل به این مهم تلاش می کنند.

مدیرعامل بیمه دی ضمن تقدیر و تشکر از جامعه سهامداری از حمایت های مدیران ارشد بنیاد شهید و شخص حجه الاسلام شهیدی معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در تحقق موفقیت های بیمه دی تقدیر نمود و  تصریح کرد: بیمه دی مدل کسب و کار خود را از هزینه های ثابت به سمت هزینه های متغیر برده است و همین امر باعث شده در حال حاضر سومین شرکت صنعت به لحاظ سهم از بازار باشیم و یکی از دلایلی که سازمان مدیریت صنعتی کشور، شرکت بیمه دی را علاوه بر شاخص فروش، از لحاظ بهره وری در کل عوامل در رتبه نخست ارزیابی کرد نیز توجه به این امر بوده است.

محمدرضا کشاورز شبکه فروش را کانال اصلی فروش شرکت دانست و عنوان کرد: بیمه دی در این حوزه با دقت سعی در پالایش و توانمند سازی شبکه فروش داشته است و همیشه کیفیت را بر کمیت ارجح دانسته و به همین لحاظ مورد تقدیر بیمه مرکزی (به عنوان نهاد ناظر) قرار گرفته است.
در ادامه دکتر کریمی مدیرعامل بانک دی که به تازگی سکان هدایت این مجموعه را بر عهده گرفته است نیز با مثبت توصیف کردن روند عملکرد بیمه دی عنوان کرد: با توجه به اینکه عمده مشتریان گروه مالی دی را قشر معزز خانواده شهدا و ایثارگران تشکیل داده اند، باید تلاش خود را در جهت کسب رضایت ایشان معطوف نماییم و در همین راستا بانک دی به عنوان سهامدار عمده شرکت بیمه دی سعی دارد با تسهیل فرآیندهای دریافت مطالبات قرارداد بنیاد شهید از دولت، گام مهمی در این زمینه بردارد.

مدیرعامل بانک دی کسب رضایت مشتریان و ذینفعان و همچنین ایجاد انگیزه در آن ها را مهم ترین هدف یک بنگاه اقتصادی داست و افزود: افزایش سطح همکاری های بانک و بیمه دی و در ادامه تولید محصولات جذاب و کارآمد برای مشتریان می تواند آینده مطلوبی را برای مجموعه دی ترسیم نماید. بیمه دی در رده مهم ترین شرکت های گروه مالی دی قرار دارد و بانک دی می تواند با تکیه بر این پتانسیل و توسعه فرآیندها، موثرتر ظاهر شود.

فریدون رشیدی نایب‌رئیس هیئت مدیره بانک دی نیز با اشاره به محبوبیت ماهیت بیمه در آحاد مردم، بیمه را مترادف با آرامش دانست و اظهار داشت: صنعت بیمه به عنوان صنعتی جذاب و با پتانسیل بالا در دنیا مقبولیت دارد و ویژگی خاص آن تخصص منحصر به فرد فعالان این صنعت در ایجاد درآمد بر پایه خلاقیت های ذهنی است. بیمه دی نیز یکی از شرکت های قابل اتکا در مجموعه مالی دی است و اعتقادمان بر این است که با افزایش توانمندی های بیمه دی می توان انتظارات بالاتری را از این شرکت متصور بود.

عبدالرضا سیف مشاور مدیرعامل بانک دی در امور بازرسی نیز صنعت بیمه را صنعتی اثر بخش و حیاتی دانست و بیان کرد: افزایش سطح تعاملات بین بانک و بیمه دی در سطح کشور می تواند در حفظ منافع ومنابع تاثیرگذار باشد.

علاوه بر این در این نشست آقای مجتبی حیدری عضو هیئت مدیره بیمه دی نیز با اشاره به فرآیندهای مالی بیمه دی عنوان کرد: شرکت بیمه دی تحت نظر نهاد ناظر فعالیت های مالی و امور بانکی خود را به صورت متمرکز و طبق قوانین و مقررات جاری انجام می دهد و همواره درصدد توسعه همکاری های خود با بانک دی بوده است.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: