کد خبر: ۱۷۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - 01 February 2020
فرارسیدن دهه فجر، سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخارات ملتی است که نشان داده‌اند همواره با استقامت و ایستادگی می‌توان عزت و سربلندی را برای ایران و انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.
.مدیرعامل بیمه آسیا فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا طی پیامی به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: فرارسیدن دهه فجر، سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخارات ملتی است که نشان داده‌اند همواره با استقامت و ایستادگی می‌توان عزت و سربلندی را برای ایران و انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

مدیرعامل بیمه آسیا در این پیام می افزاید: بهار فجر امسال ، رنگ و بویی دیگر از جنس تعهد و تلاش برای داشتن ایرانی آبادتر و سرافرازتر به خود گرفته است و فرصتی است مغتنم تا در این ایام خجسته، یاد وخاطره شهدای انقلاب و سال‌های دفاع مقدس را گرامی بداریم و باردیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ، تجدید نماییم.

در ادامه این پیام آمده است: عطر و بوی اقتدار و مقاومت در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جای جای ایران عزیزمان را رنگ امید به فردایی روشن فرا گرفته است. با تبریک و تهنیت ایام ا... دهه مبارک فجر و همچنین کسب رتبه برتر بیمه آسیا در بین یکصد شرکت برتر کشور برای بیست و دو سال متوالی، امیدوارم با تلاش و کوشش یکایک خانواده بزرگ بیمه آسیا، شاهد تداوم موفقیت های این شرکت همیشه توانمند، در صنعت بیمه کشور باشیم. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: