کد خبر: ۱۷۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - 28 January 2020
دو سرویس غیرحضوری بانک ملت شامل همراه بانک و بانکداری اینترنتی در بامداد روز چهارشنبه به منظور به روزرسانی، حداکثر به مدت ۵ ساعت، از دسترس خارج خواهند بود.
دو سرویس غیرحضوری بانک ملت شامل همراه بانک و بانکداری اینترنتی در بامداد روز چهارشنبه به منظور به روزرسانی، حداکثر به مدت ۵ ساعت، از دسترس خارج خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، با هدف به روزرسانی نسخه سیستم عامل و پایگاه داده سرویس های غیرحضوری سامانه بانکداری اینترنتی و همراه بانک، این سامانه ها از دقایق ابتدایی بامداد روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه ۱۳۹۸ حداکثر به مدت ۵ ساعت قادر به ارائه سرویس به مشتریان نخواهند بود.
بانک ملت پیشاپیش بابت این قطعی موقت، از مشتریان عذرخواهی می کند.

برپایه ی این گزارش سایر خدمات غیرحضوری بانک ملت مانند پایانه های فروشگاهی و خودپرداز در زمان اشاره شده فعال بوده و به مشتریان این بانک خدمت ارایه خواهند کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: