کد خبر: ۱۷۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - 27 January 2020
بانکداری ایرانی - عرضه بلوک ۱۷.۳ درصدی بیمه البرز که قرار بود اواخر بهمن برای پنجمین بار توسط سازمان خصوصی سازی انجام شود به دلیل بروز اختلافاتی در محاسبه نرخ سود لغو شد.

 بانکداری ایرانی -   عرضه بلوک ۱۷.۳ درصدی بیمه البرز که قرار بود اواخر بهمن برای پنجمین بار توسط سازمان خصوصی سازی انجام شود به دلیل بروز اختلافاتی در محاسبه نرخ سود لغو شد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی ، طبق برنامه اعلامی ، سازمان خصوصی سازی به وکالت از دولت در نظر داشت سه شنبه 29 بهمن بلوک 17.34 درصدی بیمه البرز را برای پنجمین بار از طریق کارگزاری صبا تامین روانه میز فروش بورس تهران کند اما این عرضه لغو و به زمان نامعلوم دیگری موکول شد.
 
براساس این گزارش، پیگیری های بورس پرس نشان داد علت این تغییر نامه ناشی از بروز اختلافاتی در محاسبه نرخ سود اقساط بین بورس تهران و سازمان خصوصی سازی بوده و باید منتظر حل این موضوع و اعلام زمان جدید بود .
 
قرار بود 639 میلیون و 567 هزار و 777 سهم "البرز" به قیمت پایه هر سهم معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه به اضافه 20 درصد به شرط آنکه از 5217 ریال کمتر نباشد و به صورت 30 درصد نقد و مابقی اقساط دو ساله با فواصل زمانی 6 ماهه و نرخ سود فروش اقساطی 13 درصدی عرضه شود .
نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: