کد خبر: ۱۷۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - 23 January 2020
بانکداری ایرانی - بانک پاسارگاد از عرضه سهام چهار شرکت بورسی و فرابورسی بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ، مپنا و ارزش آفرینان پاسارگاد از طریق مزایده خبر داد و آماده بازگشایی نماد شد.

بانکداری ایرانی - بانک پاسارگاد از عرضه سهام چهار شرکت بورسی و فرابورسی بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ، مپنا و ارزش آفرینان پاسارگاد از طریق مزایده خبر داد و آماده بازگشایی نماد شد.
 
بانک پاسارگاد که با سرمایه 5.04 هزار میلیارد تومانی در بازار اول بورس حاضر است از عرضه سهام چهار شرکت بورسی و فرابورسی بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ،مپنا و ارزش آفرینان پاسارگاد از طریق مزایده خبر داد و آماده بازگشایی نماد شد.
 
بر این اساس، "وپاسار" اعلام کرد: در نظر دارد در راستای اجرای مفاد 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی و به منظور کاهش سرمایه گذاری های غیر بانکی نسبت به عرضه سهام شرکت های بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ،مپنا و ارزش آفرینان پاسارگاد اقدام کند.
 
فروش سهام سه شرکت بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و مپنا از طریق بورس و فرابورس و گروه ارزش آفرینان پاسارگاد بصورت درج آگهی در روزنامه اطلاعات و نقد و اقساط و ارائه قیمت پیشنهادی به انجام می رسد.
 
 متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر تا 5 اسفند ماه به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، خیابان میرداماد، قبل از پل آفریقا، ساختمان مرکزی بانک پاسارگاد شماره 430 و یا تلفن 82891281 و 82891305 تماس حاصل کنند.
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: