کد خبر: ۱۷۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۸ - 19 January 2020
مجموع سود خالص به ازای هر سهم فملی در پایان دوره 9 ماهه منتهی به پاییز 98 حدود 111 تومان (1106 ریال) گزارش شد.
مجموع سود خالص به ازای هر سهم فملی در پایان دوره 9 ماهه منتهی به پاییز 98 حدود 111 تومان (1106 ریال) گزارش شد.

 فملی در پاییز 36.6 تومان سود به ازای هر سهم ساخته و افت تابستان را به خوبی جبران کرده است. اما هم‌چنان بهار با سود 40.2 تومانی به ازای هر سهم سودده‌ترین فصل سال مالی 98 است. 

 فملی از جمله سهم‌های بنیادی بازار است که در هفته‌های اخیر مورد توجه خرید حقیقی‌ها قرار گرفته است. فملی از جمله شرکت‌های با بنیاد قوی به شمار می‌رود که در دوره نه ماهه توانسته است به ازای هر سهم سود تقریبی 111 تومانی بسازد. 

 درخشش فملی در عملکرد فصلی آن را می‌توان از مقایسه میزان فروش کاتد آن درک کرد. کاتد بیشترین سهم فروش در محصولات فملی را دارد و فروش فصلی آن یک روند صعودی با ثبات را نشان می‌دهد. افزایش مقداری فروش کاتد همراه با رشد نرخ دلار سیگنال خوبی برای معاملات ملی مس در بورس کالا است. 

طرح‌های در دست تکمیل فملی که مدیرعامل این شرکت همواره در صحبت‌های خود به آن‌ها اشاره می‌کند نظیر توسعه پروژه مس خاتون آباد که می‌تواند توان تولیدی فملی را به 400 هزار تن ارتقا دهد، از جمله عوامل بنیادی قوی برای این شرکت است. 

فردا زمان برگزاری مجمع افزایش سرمایه 30 درصدی این شرکت است؛ بازگشایی نماد پس از تصویب افزایش سرمایه با توجه به گزارش خوب پاییز دیدنی خواهد بود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: