کد خبر: ۱۷۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۸ - 18 January 2020
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: بعضی دستگاه‌ها هنوز همکاری کامل در زمینه سامانه اعلام قیمت ندارند؛ با این حال سامانه انبار در زمینه ۱۰ کالا الزام دارد و بازرسان به صورت متمرکز این ۱۰ کالا را بازرسی می‌کنند.
 بانکداری ایرانی -  رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: بعضی دستگاه‌ها هنوز همکاری کامل در زمینه سامانه اعلام قیمت ندارند؛ با این حال سامانه انبار در زمینه ۱۰ کالا الزام دارد و بازرسان به صورت متمرکز این ۱۰ کالا را بازرسی می‌کنند.

«عباس تابش» امروز (شنبه) در گردهمایی روسای سازمان‌های صنعت استان‌ها با اعلام اینکه تا پایان سال سازوکار سامانه رصد کالا ابلاغ می‌شود، گفت : در حال افزایش تعداد کالا و خدمات در سامانه اعلام قیمت هستیم و بیش از ۱۰۰ قلم خدمات هم به آن اضافه شده است.

وی با اشاره به اصلاح قیمت بنزین در آبان ماه افزود: از همان زمان، بازرسی‌ها انجام شده و گزارشات مداوم و منظم رصد بازار ارائه می‌شود. قیمت‌گذاری خدمات و کالا، مشمول ضوابطی نیست و یک هفته دیگر به استان ها ابلاغ می‌شود.

به گفته تابش، دستورالعمل طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی همچنین اعلام کرد: با احتساب بازرسان اصناف، ۴۳۰۰ بازرس داریم که بر اساس تفاهم‌نامه با بسیح اصناف، تعداد آن‌ها دو برابر خواهد شد. / ایرنا 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: