کد خبر: ۱۷۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۸ - 14 January 2020
بانک قرض الحسنه مهر ایران با تهیه و توزیع اقلام ضروری براي مردم سيل زده به کمک هموطنان استان سيستان و بلوچستان آمد.
بانک قرض الحسنه مهر ایران با تهیه و توزیع اقلام ضروری براي مردم سيل زده به کمک هموطنان استان سيستان و بلوچستان آمد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، هر چه از پایان فعالیت قوي‌ترين سامانه بارشي سال جاري در سيستان و بلوچستان مي‌گذرد عمق خسارات سيل بيش‌از پيش خود را نشان مي‌دهد و ارسال کمکها و تلاش‌هاي امدادگران در کمك رساني به سيل‌زدگان دو چندان شده است.

سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان خسارت ها و تخریب هاي سنگيني را در مناطق نيکشهر، چابهار، دشتياري، سرباز و... به وجود آورده و بسياري از هموطنان را با بحران هاي جدي مواجه کرده است.

بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف کمک به هموطنان سیل زده و در راستای مسئولیت هاي اجتماعي خود، اقلام ضروري سيل زدگان را تهيه و با هماهنگي سازمان هلال احمر وستاد بحران استان مستقردرآن ناحيه نسبت به توزيع آن اقدام نموده است.

شایان ذکر است، در سال گذشته نیز بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای کمک به هموطنان سيل زده در استان هاي مختلف كشور، نسبت به تهيه و توزيع مايحتاج ضروري آسيب ديدگان از سيل اقدام كرد.

بانک قرض الحسنه مهرایران ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کميته امداد امام خميني (ره) که منازل خود را در اثر سيل از دست داده اند احداث نموده كه همزمان با فرا رسيدن سيزدهمين سال فعاليت بانك، عمليات واگذاري كليدهاي آن آغازشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: