صنعت و معدن
محک
خیریه همت
کد خبر: ۱۷۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۸ - 14 January 2020

بانک ملی ایران در تازه ترین اقدام خود برای بررسی میزان رضایت مشتریان از خدماتش، یک نظرسنجی ماهیانه در فضای مجازی طراحی کرده است.

بانک ملی ایران در تازه ترین اقدام خود برای بررسی میزان رضایت مشتریان از خدماتش، یک نظرسنجی ماهیانه در فضای مجازی طراحی کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این نظرسنجی که در اپلیکیشن «بله» انجام می شود، به صورت دوره ای یکی از خدمات بانک را در معرض ارزیابی مخاطبان قرار داده و از آنها می خواهد به سوالات مطرح شده در این باره پاسخ دهند.

نخستین نظرسنجی با محور ارزیابی «همراه بانک ملی» و با استفاده از بازوی طراحی شده در بله به نشانی https://ble.im/nazarsanjibmibot انجام می شود.

این نظرسنجی حاوی 14 سوال است که مشتریان می توانند با پاسخ دادن به همه آنها، شانس خود را برای برنده شدن 10 جایزه در نظر گرفته شده امتحان کنند.

اپلیکیشن «بله» یک پیام رسان بومی با قابلیت های مالی و بانکی است که اکنون بیش از 5.5 میلیون نفر کاربر دارد.
صنعت و معدن
محک
خیریه همت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
صنعت و معدن
محک
خیریه همت
صنعت و معدن
محک
خیریه همت
صنعت و معدن
محک
خیریه همت
صنعت و معدن
محک
خیریه همت
صنعت و معدن
محک
خیریه همت