کد خبر: ۱۷۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۸ - 14 January 2020
بانک اقتصادنوین با صدور اطلاعیه‌ای نتایج و برنده مزایده فروش ۲۷ درصدی سهام یک شرکت را اعلام کرد.
بانک اقتصادنوین با صدور اطلاعیه‌ای نتایج و برنده مزایده فروش ۲۷ درصدی سهام یک شرکت را اعلام کرد. 

با انتشار اطلاعیه بانک اقتصادنوین در سامانه کدال این بانک جزئیات مزایده فروش شرکت شیمی‌بافت (سهامی خاص) را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، بانک اقتصاد‌نوین در راستای اجرای مفاد قانون رفع موانع تولید، به منظور واگذاری سرمایه‌گذاری‌های غیربانکی، اقدام به واگذاری تعداد ۶۳میلیون و ۷ هزار و ۲۰۶ سهم معادل ۲۷ درصد از سهام شرکت شیمی‌بافت (سهامی خاص) از طریق برگزاری مزایده عمومی در ۱۴ دی ماه ۹۸ کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده که پس از بازگشایی پاکت‌های مزایده فروش ۲۷ درصد از سهام شرکت شیمی بافت (سهامی خاص)، پیشنهاد شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران به‌عنوان برنده مزایده، طی نامه ۱۸ دی ماه ۹۸ به آن شرکت اعلام شد.

بر اساس شفاف‌سازی مالی بانک اقتصاد نوین، مبلغ مورد توافق برای واگذاری ۲۷ درصدی سهام شیمی بافت (سهامی خاص) به میزان ۳,۲۳۱,۴۷۰ میلیون ریال بوده است. 

در ادامه این اطلاعیه آمده که نحوه تسویه خرید ۲۷درصدی سهام شیمی‌بافت (سهامی خاص) به این صورت است که به‌صورت نقد و اقساط با شرایط پرداخت ۲۰ درصد به‌عنوان بخش نقدی معامله و مابقی طی ۳ سال در اقساط ۶ ماهه با نرخ تسهیلات بانکی است.

 در عین حال، بانک اقتصاد نوین در این شفاف‌سازی با اعلام اینکه توثیق سهام مورد معامله به‌عنوان تضمین‌های دریافت، تعیین شده اعلام کرد: خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی ۱۴۱,۲۵۲ میلیون ریال است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: