کد خبر: ۱۷۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۸ - 13 January 2020
هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران در مصوبه‌ای، انحلال مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران را اعلام و از مدیرعامل آن درخواست کرد تا هر چه سریعتر مجمع عمومی برای اعلام رسمی انحلال را برگزار کند.
 
بانکداری ایرانیهیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران در مصوبه‌ای، انحلال مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران را اعلام و از مدیرعامل آن درخواست کرد تا هر چه سریعتر مجمع عمومی برای اعلام رسمی انحلال را برگزار کند.

به گزارش  مهر، هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در مصوبه‌ای، انحلال مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق ایران را اعلام و از مدیرعامل آن درخواست کرد تا هر چه سریع‌تر مجمع عمومی برای اعلام رسمی انحلال را برگزار کند.

در نامه‌ای که محمدرضا رمضانی، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به فرهادی، مدیرعامل مرکز ملی رتبه‌بندی ارسال کرده و نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته، آمده است:

جناب آقای مهندس فرهادی

مدیرعامل محترم مرکز ملی رتبه‌بندی اتاق بازرگانی ایران

با سلام

با عنایت به مصوبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ هیأت رئیسه محترم اتاق ایران در خصوص انحلال آن مرکز، لازم است ضمن برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده و اعلام رسمی تصمیم انحلال و تعیین مدیر تصفیه و ناظر تصفیه، از هرگونه اقدام تعهدآور از قبیل انعقاد یا تمدید قرارداد با نیروی انسانی، خرید و فروش اموال و دارایی‌ها اجتناب شده و هر گونه عملیات مالی یا اداری با هماهنگی امور مالی اتاق ایران صورت گیرد.

محمدرضا رمضانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: