کد خبر: ۱۷۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۸ - 07 January 2020
بانکداری ایرانی - بانک پارسیان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۶۱۵ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش چشمگیری در شناسایی زیان داشته است.
 بانکداری ایرانی -    بانک پارسیان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۶۱۵ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش چشمگیری در شناسایی زیان داشته است.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی  ، این شرکت طی دوره ۶ ماهه به شهریور ۹۷، سود هر سهم را ۱۰۶ ریال اعلام کرده بود. همچنین زیان هر سهم "وپارس" در صورت های مالی حسابرسی شده، افزایش ۵ درصدی را نشان می‌دهد.
 
 بانک پارسیان با سرمایه ۲۳ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.
 
بانک پارسیان در دوره یاد شده، مبلغ ۱۴ هزار و ۶۱۰ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۶۱۵ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری در شناسایی زیان داشته است.
 
در گزارش حسابرسی شده بانک پارسیان نسبت به گزارش حسابرسی نشده، افزایش ۵ درصدی زیان هر سهم به سبب افزایش سود علی الحساب سپرده‎های سرمایه گذاری مشاهده می شود.
 
با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۴۸ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
 
"وپارس" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲ هزار و ۵۱۹ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال سود خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۰۶ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: