کد خبر: ۱۶۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۸ - 28 December 2019
در مراسمي با حضور دكتر مهري مديرعامل بانك صنعت و معدن ساختمان جديد سرپرستي اين بانك در استان مازندران افتتاح شد.
در مراسمي با حضور دكتر مهري مديرعامل بانك صنعت و معدن ساختمان جديد سرپرستي اين بانك در استان مازندران افتتاح شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن در مراسم ياد شده كه استاندار مازندران ، مقامات استاني و جمعي از صنعتگران و كارآفرينان استان نيز در آن حضور داشتند دكتري مهري گفت: هدف اين بانك ارائه خدمات پیشرفته و نوین بانکی به مشتريان با اتکا به دانش و تخصص تمامي كاركنان در سراسر كشور است.

مديرعامل بانك صنعت و معدن افزود: در اين بانك اختیارات سرپرستی استان‌ها افزایش يافته و مديران استاني ما به عنوان مشاور در كنار صنعتگران خواهند بود.

وی با اشاره به اهميت استقرار کارگزاری، صرافی و لیزینگ در محل ساختمان جديد اين بانك عنوان داشت: پيگيري براي ايجاد يك مجموعه منسجم و كامل به منظور ارائه تمامي خدمات مورد نياز صنعتگران در دستور كار بانك قرار گرفته است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن یادآور شد: با ايجاد صرافی در شرايط تحریم‌ها می‌توانیم مشکلات حواله بین‌المللی فعالان صنعتی استان را حل کنیم.

وی افزود: در جلسه اي كه اخيراً با استاندار مازندران و کارآفرینان سراسر كشور داشتيم همه مسؤلان استاني با توجه به مزيت ها و ظرفيت هاي استان، خواستار همكاري مؤثر بخش خصوصي و شبكه بانكي كشور براي توسعه صنعتي منطقه هستند.

دكتر مهری ادامه داد: بانك صنعت و معدن آمادگی دارد تسهیلات مورد نیاز را براي تأسيس واحدهاي توليدي داراي توجيه اقتصادي در اختیار سرمايه گذاران و كارآفريناني كه از اهليت و صلاحيت لازم برخوردارند، قرار دهد.

اين مدير ارشد بانكي تصریح کرد: اصلاح و جانمايي شعب در مکان هاي مناسب، با هدف بهبود دسترسي مراجعين و متقاضيان خدمات بانکي صورت گرفته و قطعا با اين اقدام، بسیاری از محدودیتهای خدمت رسانی به مشتریان كه مربوط به فضاي فيزيكي شعبه بود، مرتفع شده و کارکنان با روحیه مضاعف به انجام وظايف محوله خواهند پرداخت كه در آن ميان به منظور افزايش دسترسي به انواع خدمات بانكي ، موضوع بانكداري ديجيتال نيز در دستور كار قرار دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: