کد خبر: ۱۶۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - 16 December 2019
بانکداری ایرانی - " ودی "در 7 ماه اول به طور میانگین در هر ماه 37 میلیارد تومان حق بیمه صادر کرده است اما در آبان ماه حق بیمه صادره به 3.5 هزار میلیارد تومان رسیده است.
بانکداری ایرانی -  بیمه دی در آبان ماه 3.5 هزار میلیارد تومان حق بیمه صادر کرده است و مبلغ 186 میلیارد تومان خسارت پرداخت نموده است. 
 
 
به گزارش بانکداری ایرانی؛  همچنین در دوره 8 ماهه منتهی به آبان 98 مبلغ 3 هزار و 752 میلیارد تومان حق بیمه صادر کرده است و مبلغ یک هزار و 368 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است.
 
 
بررسی حق بیمه صادره بیمه دی نشان می‌دهد، ودی در 7 ماه اول به طور میانگین در هر ماه 37 میلیارد تومان حق بیمه صادر کرده است اما در آبان ماه حق بیمه صادره به 3.5 هزار میلیارد تومان رسیده است. 
 
بنابراین حق بیمه صادره بیمه دی در آبان ماه رشد چشمگیری داشته است. افزایش حق بیمه صادره بیمه دی به دلیل حق بیمه صادره برای بیمه درمانی در آبان ماه است که رشد قابل توجه داشته است.
 
 
بررسی خسارت پرداختی بیمه دی نشان می‌دهد، این بیمه‌ای در 7 ماه اول 98 به طور میانگین در هر ماه 160 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در آبان ماه این رقم به 186 میلیارد تومان رسید. 
 
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: