کد خبر: ۱۶۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 14 December 2019
سخنان رئیس جمهور در بیست و ششمین همایش روز ملی بیمه باید با دقت و حساسیت تحلیل و بازنشر شود.
سخنان رئیس جمهور در بیست و ششمین همایش روز ملی بیمه باید با دقت و حساسیت تحلیل و بازنشر شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین قدردانی از دست اندرکاران برپایی بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: دیدگاه های رئیس جمهور محترم در خصوص صنعت بیمه و تاکید ایشان بر اهمیت ویژه در پوشش ریسک های کوچک و بزرگ، مسئولیت نهاد ناظر و شرکتهای بیمه ای را دو چندان می کند.

وی همدلی و همگرایی بیمه مرکزی، پژوهشکده بيمه، سندیکاي بيمه گران و انجمن های حرفه‌ای صنعت بیمه را در برپایی این همایش، مثال‌زدنی توصیف کرد وگفت: برنامه ریزی دقیق و تلاش برای همگرایی دستگاه‌های مرتبط توسط صنعت بیمه می‌تواند به یک الگوی شفاف مدیریتی در کشور تبدیل شود.

رئیس کل بیمه مرکزی از میزگردهای تخصصی بیمه در این همایش به عنوان سرمایه فکری و دانش فنی صنعت بیمه یاد کرد و گفت: انتشار مباحث تخصصی صنعت بیمه و چالش ها و راهکارهای آن می تواند نقشه راهی برای توسعه و همگانی سازی این صنعت تلقی شود.

وی در پایان، تحلیل و چکیده سازی مطالب طرح شده در این همایش ها را از ماموریت های مهم دانست و خواستار انتشار آن در رسانه‌های عمومی شد.

گفتنی است بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه در روز سیزدهم آبان با حضور رئیس‌جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، تنی چند از نمایندگان مجلس و فعالان صنعت بیمه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: