کد خبر: ۱۶۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - 08 December 2019
بانکداری ایرانی - بانک تجارت با سرمایه ۲۲۳ هزار و ۹۲۶ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال، صورت های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

 بانکداری ایرانی بانک تجارت با سرمایه ۲۲۳ هزار و ۹۲۶ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال، صورت های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.
 
بانک تجارت در دوره یاد شده، مبلغ ۹ هزار و ۹۸۷ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۴۵ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش ۵۵ درصدی در شناسایی زیان داشته است.
 
بانک تجارت افزایش ۳۲ درصدی جمع درآمدهای مشاع را از دلایل اصلی کاهش ۵۵ درصدی زیان خالص و زیان هر سهم در این دوره نسبت به دوره پیش ذکر کرده است.
 
با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
 
 
"وتجارت" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۲ هزار و ۶۵ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۹۹ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.
 
همچنین بر اساس این گزارش، بانک تجارت در صورت های مالی تلفیقی دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، زیان هر سهم را با ۶۵ درصد کاهش نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، ۳۲ ریال و زیان خالص را ۶ هزار و ۸۶۲ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال اعلام کرده است.
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: