کد خبر: ۱۶۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - 30 November 2019
مدیرعامل تامین سرمایه بانک ملت؛
- اشخاصی که دارای سکه هستند و احیانا برای نگهداری آن با مشکلاتی هم مواجه هستند، می توانند با تحویل این سکه ها به خزانه بانک ملت، گواهی سپرده دریافت کنند که در بازار سرمایه قابل داد و ستد بوده و سود و بازدهی چندباره دریافت کنند.

 بانکداری ایرانی  اشخاصی که دارای سکه هستند و احیانا برای نگهداری آن با مشکلاتی هم مواجه هستند، می توانند با تحویل این سکه ها به خزانه بانک ملت، گواهی سپرده دریافت کنند که در بازار سرمایه قابل داد و ستد بوده و سود و بازدهی چندباره دریافت کنند. 
 
مدیرعامل تامین سرمایه بانک ملت با بیان مطلب فوق در ادامه در گفت وگو با بانکداری ایرانی افزود : بانک ملت صندوق خزانه انبار طلای بانک ملت را در دست اجرا داشته و  قرار است به زودی از آن رونمایی خواهد شد. این صندوق در حال حاضر در بورس کالا فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
روح الله حسینی مقدم در خصوص صندوق های سرمایه تامین سرمایه بانک ملت گفت: فرآیند جذب سرمایه و نقدینگی در بازار سرمایه یا از طریق سبد اختصاصی است که معمولا برای سرمایه گذاران و سرمایه گذاران اقتصادی ایجاد می شود یا از طریق صندوق های سرمایه گذاری مشترک انجام می شود در ایران صندوقهای سرمایه گذاری مشترک تنوع  زیادی دارد چرا  که برخی از افراد هستندی که دنبال رقم صود ثابت می گردند و دنبال نوسانات بازار نیستند و افراد کم ریسک تر هستند. برای این افراد صندوق درآمد ثابت که شرایط اسلامی بودن را نیز با خود دارد، طراحی شده است. 
 
برخی دیگر از سرمایه گذاران  دارای ذائقه ریسک پذیری بالایی هستند این افراد به دنبال صندوق هایی هستند که دارای شرایط نوسانی بیشتری، بازدهی به مراتب بیشتری  و صد البته با ریسک هایی همراه است. برای این افراد صندوق های در سهام شکل گرفته است.
 
 در شرکت  تامین سرمایه بانک ملت همه اشکال این صندوق ها وجود دارد و برای همه ذائقه ها صندوقی در نظر گرفته  شده است. صندوق با درآمد ثابت که 20 درصد و بلکه بیشتر سود به مشتریان تخصیص می دهد . صندوق های درسهام نیز وجود دارند که در یکسال گذشته بالغ بر 120 درصد بازدهی داشته و به مشتریان خود سود دادند.
 
وی در زمینه وضعیت رتبه تامین سرمایه بانک ملت در مقابل دیگر شرکت های مشابه، تشریح کرد: تامین سرمایه بانک ملت عملکردی قابل توجه در تامین نقدینگی در بخش های مختلف تولیدی است. این شرکت در حوزه نفت و انرژی کارهای بزرگی انجام داده است.اخیر مجوز انتشار اوراق 15000 میلیارد ریالی برای نفت گرفته که تا این لحظه 5000 میلیارد ریال آن اجرایی شده و در واقع یک سوم پروژه عملیاتی شده است.
 
 لذا این  تامین سرمایه شرکتی خوش نام در حوزه های بزرگی چون نفت و پتروشیمی  است.
حسینی مقدم در مورد عملکرد شرکت  از ابتدای سال در حوزه جذب نقدینگی از بازار  گفت: از ابتدای امسال تا پایان هفته ماهه منتهی به 30 مهر 98 رقم نقدینگی شرکت از کمتر از 40 هزار میلیارد ریال به قریب به 60 هزار میلیارد ریال رسیده است. 
 
نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: