کد خبر: ۱۶۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - 26 November 2019
بانکداری ایرانی ـ شرکت بیمه پاسارگاد در صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ از رشد ۳۲ درصدی درآمد حق بیمه خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.


بانکداری ایرانی   ـ    شرکت بیمه پاسارگاد در صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ از رشد ۳۲ درصدی درآمد حق بیمه خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
 
به گزارش   بانکداری ایرانی ،   شرکت بیمه پاسارگاد در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸، سود هر سهم را ۲۲۹ریال اعلام کرد.
 
این شرکت در صورت های مالی منتشر شده به رشد ۳۲درصدی درآمد حق بیمه های خود اشاره دارد که به مبلغ ۶هزار و ۱۸میلیارد ریال رسیده است. 
 
همچنین سود عملیاتی این شرکت با رشد ۶۲درصدی به ۵۸۸میلیارد ریال، سود خالص  به یک هزار و ۱۷۰میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره به یک هزار و ۳۸۵میلیارد ریال رسید.
 
در گزارش منتشر شده «بپاس»، کل ذخیره خسارت معوق و ریسک های منقضی نشده ۵هزار و ۳۰۳میلیارد ریال اعلام شد و سایر ذخیره فنی شرکت یک هزار و ۵۳۵میلیارد ریال اعلام شده است.
 
در اهداف این شرکت به دستیابی به تولید حداقل ۳۲هزار و ۹۵۳میلیارد ریال در انواع رشته های بیمه های زندگی و غیر زندگی اشاره شده که این امر با تاکید بر طراحی وعرضه محصولات جدید بیمه ای و ورود به بازارهای نوین و بهبود روش های عرضه و فروش محصولات از اهداف شرکت برای سال ۱۳۹۸ است. 
 
همچنین شرکت به دنبال حفظ و بهبود ترکیب پرتفوی حق بیمه خود به ویژه در بخش توسعه بیمه های زندگی است.
 
 
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: