کد خبر: ۱۶۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - 25 November 2019
بانکداری ایرانی ـ "وملل" در هشت ماه نخست سال جاری از محل پرداخت تسهیلات ۲۱۸۲ میلیارد تومان در آمدکسب کرد و در مقابل ۱۴۱۰ میلیارد تومان سود به سپرده گذاران پرداخت کرد در نتیجه توانست تراز عملیاتی مثبت ۷۷۲ میلیارد تومانی را ثبت کند .


بانکداری ایرانی ـ   موسسه اعتباری ملل گزارش عملکرد آبان ماه ۹۸ را منتشر کرد.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی ، "وملل" در هشت ماه نخست سال جاری از محل پرداخت تسهیلات ۲۱۸۲ میلیارد تومان در آمدکسب کرد و در مقابل ۱۴۱۰ میلیارد تومان سود به سپرده گذاران پرداخت کرد در نتیجه توانست تراز عملیاتی مثبت ۷۷۲ میلیارد تومانی را ثبت کند .
 
این شرکت فرابورسی در مدت مشابه سال گذشته توانسته بود تراز عملیاتی مثبت ۴۲۸ میلیارد تومانی را ثبت کند که در سال جاری ۸۰ درصد رشد داشته و رقم ۷۷۲ میلیارد تومان را ثبت کرد.
 
بر اساس این گزارش موسسه ملل در آبان ماه سال جاری ۲۸۱ میلیارد تومان از تسهیلات اعطایی  در آمد کسب کرد و در مقابل به سپرده گذاران ۲۱۱ میلیارد تومان سود پرداخت کرد و توانست تراز مثبت ۷۰ میلیارد تومان را به ثبت  بر ساند.
 
سر فصل مشارکت مدنی بیشترین سهم را از تسهیلات اعطایی در آبان ماه و طول ۸ ماه سال جاری داشته است و همچنین بیشترین سود به سپرده‌های بلند مدت یک سال در این موسسه اعتباری پرداخت شده است .
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: