کد خبر: ۱۶۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - 13 November 2019
علیرضا کدیور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان با بیان اینکه شرکت ایران کیش در سال گذشته بخش عمده در آمدهایش از کارمزدهای پوز و کارتخوان ها بود گفت: این شرکت در سال جاری برنامه هایی برای تغییر این منابع دنبال کرد تا در آمدهایی به غیر از این نیز به دست آورد.
علیرضا کدیور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان با بیان اینکه شرکت ایران کیش در سال گذشته بخش عمده در آمدهایش از کارمزدهای پوز و کارتخوان ها بود گفت: این شرکت در سال جاری برنامه هایی برای تغییر این  منابع دنبال کرد تا در آمدهایی به  غیر از این نیز به دست آورد.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به گزارش هایی که منتشر شده است ، سهم بازار این شرکت در درآمدهای غیر کارتی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش کدیور افزود: از سویی ایران کیش این فرصت را دارد تا از کارتخوان های مستهلک و یا  خارج از سرویس و شبکه با اندکی سرمایه گذاری و هزینه کردن های محدود بهره برده و آن ها راوارد چرخه درآمدی کند.


مدیر عامل یکی ازشرکت های صاحب سهام ایران کیش درپاسخ به این سوال که تا چه اندازه اهداف سهامداران طی هشت ماه گذشته محقق شده است گفت: به نظر می آید که ما درایران کیش به سمت خوبی پیش می رویم، روند و جهتگیری های کنونی شرکت مثبت است ، ایران کیش هم می تواند منابع درآمدی اش را متفاوت کند و هم اینکه از بخش هایی در آمدزایی داشته باشد که حاشیه سود بالاتری دارد.

وی درباره این که روی کدام یک از محصولات ایران کیش باید بیشتر سرمایه گذاری شود اظهارداشت: به نظر می آید حوزه ای که خیلی نیاز به سرمایه گذاری های سخت افزار آنچنانی ندارد، حوزه درگاه های پرداخت است . پات ، درگاه های اینترنتی ایران کیش و سایر درگاه های غیر کارتی اکنون در دستور کار قراردارند . شرکت در حال حاضر به خوبی تلاش می کند تا بخشی از درآمدها را از این بخش از آن خود کند.

کدیور افزود: ایران کیش در حال حاضر در حوزه کارتخوان وپوز سهم بالایی دارد و لیدر بازار دراین حوزه است . اما از سایر بخش ها نباید غافل بود ، ایران کیش در این ماه ها تلاش کرده تا بخش های مغفول شده را پوشش دهد.امیدواریم که این شرکت بتواند در ماه های باقی مانده سال جاری و هم سال آینده در درآمدزایی و سودآوری شرکت موفق باشد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان گفت: کمک هایی که شرکت هایی مانند سرمایه گذاری ایرانیان و همینطور بانک تجارت می توانند انجام دهد در  بحث های مشورتی و فکری در حوزه مالی است تا بتوانیم تامین مالی شرکت را تسهیل کنیم و ازاین طریق  شرکت بتواند هزینه هایش  را کاهش یا از محل این تامین مالی در آمدهای آتی اش را افزایش دهد .

او درباره انتخابات اعضای هیئت مدیره ایران کیش نیز اشاره کرد که از لحاظ اشخاص حقوقی در اعضای هیئت مدیره تغییری صورت نگرفته است همچنان مجموعه بانک تجارت سه عضو هیئت مدیره ایران کیش ، بانک سپه و سرمایه گذاری خوارزمی هم هرکدام یک عضو هیئت مدیره را در اختیار گرفتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: