صنعت و معدن
محک
خیریه همت
کد خبر: ۱۶۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - 10 November 2019

افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور در گرو فرهنگ سازی است و بیمه مرکزی با همکاری شرکت های بیمه این مأموریت را در تمامی سطوح سنی و اجتماعی دنبال خواهد کرد.

افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور در گرو فرهنگ سازی است و بیمه مرکزی با همکاری شرکت های بیمه این مأموریت را در تمامی سطوح سنی و اجتماعی دنبال خواهد کرد.

غلامرضا سلیمانی که با شبکه های تلویزیونی سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: در همین راستا زنگ بیمه با همکاری صنعت بیمه و وزارت آموزش و پرورش در تاریخ ۱۹آبان در تهران و استان های کشور به صدا در خواهد آمد.
 
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به این نکته که هیچ فرهنگی یک شبه نهادینه نخواهد شد از تداوم این برنامه های فرهنگ سازانه در کشور خبر داد و گفت: انتقال مفاهیم پیچیده صنعت بیمه به زبان ساده و با استفاده از گروه های نمایشی و روش های دیگر فرهنگی و هنری، می تواند زمینه آگاهی آحاد جامعه را با این صنعت آرامش بخش و اطمینان آفرین، فراهم کند.
 
وی از رسانه های گروهی کشور به عنوان بازوی توانمند فرهنگ سازی در خصوص همگانی سازی صنعت بیمه یاد کرد و گفت: اگر مردم از طریق رسانه ها با ماموریت ها و ظرفیت های صنعت بیمه بیشتر آشنا شوند بی‌تردید ضریب نفوذ بیمه در جامعه افزایش خواهد یافت.
 
شایان ذکر است زنگ بیمه ساعت ۱۰صبح روز نوزدهم آبان در سراسر کشور نواخته خواهد شد و رئیس کل بیمه مرکزی نیز با حضور در یکی از مدارس سطح تهران این زنگ را به صدا در می آورد.
صنعت و معدن
محک
خیریه همت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
صنعت و معدن
محک
خیریه همت
صنعت و معدن
محک
خیریه همت
صنعت و معدن
محک
خیریه همت
صنعت و معدن
محک
خیریه همت
صنعت و معدن
محک
خیریه همت