کد خبر: ۱۶۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - 10 November 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک رفاه صورت های مالی میان دوره ای منتهی به پایان شهریور ماه سال۱۳۹۸ (حسابرسی نشده ) را منتشر کرد.

بانکداری ایرانی  ـ    بانک رفاه صورت های مالی میان دوره ای منتهی به پایان شهریور ماه سال۱۳۹۸ (حسابرسی نشده ) را منتشر کرد.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی  ،  "و رفاه " در دو فصل نخست سال جاری برای هر سهم ۲۰۵ ریال سود شناسایی کرد این در حالی است در دوره مشابه سال گذشته به هر سهم ۴۶۲ ریال زیان تعلق گرفت.
 
براساس این گزارش بانک رفاه توانست در شش ماه اول سال جاری ۴۷۸ هزار میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد و زیان انباشته پایان دوره را ۶۲ درصد تعدیل کرد.
 
مجموع درآمد های بانک رفاه در پایان شهریور ماه ۸۷ درصد افزایش یافت که در بخش در آمدهای غیر مشاع با رشد ۵۲ درصدی روبرو شد و بیشترین در آمد این بخش متعلق به کارمزد هاست به مبلغ ۲۹۷ هزار میلیارد تومان .
 
 در آمدهای مشاع این بانک نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشته است سهم بانک از در آمدهای مشاع یک هزار ۱۶۱ میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۷ درصد رشد داشته است.
 
بانک رفاه از محل سپرده گذاری و سرمایه‌گذاری توانست بالغ بر ۶۶۴ هزار میلیارد تومان سود کسب کند که رشد ۱۲۰۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد .
 
ترازنامه "ورفاه" نشان می دهد که مطالبات این  بانک از سایر بانک ها و موسسات اعتباری ۵۶ کاهش داشته است و رقم یک هزار و ۶۰ میلیارد تومان تومان رسیده است و مجموع دارایی بانک رفاه با افزایش ۱۳درصدی به ۱۱۱ هزار میلیارد تومان رسید.
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: