کد خبر: ۱۶۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - 07 November 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک سینا که با نماد " وسینا" و سرمایه یک هراز میلیارد تومان در بازار سرمایه فعال است صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه منتهی به پایان شهریور ماه ۹۸( حسابرسی نشده) را منتشر کرد.
 بانکداری ایرانی  ـ بانک سینا که با نماد " وسینا" و سرمایه یک هراز میلیارد تومان در بازار سرمایه فعال است صورت های مالی  میان دوره ای شش ماهه منتهی به پایان شهریور ماه ۹۸( حسابرسی نشده) را منتشر کرد. 
 
 به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک سینا برای هر سهم ۸۴ ریال سود شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰درصد رشته داشته است و در این مدت ۸۴ میلیارد تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ افزایش یافته است.
 
 برهمین اساس در مجموع درآمد های نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته و به رقم ۶۷۷ میلیارد تومان رسید. 
 
در دو فصل نخست سال جاری درآمد های مشاع " وسینا" به یک هزار ۵۳۵ میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است ودر بخش در آمدهای غیر مشاع این بانک یک هزار ۶۳۴ میلیارد تومان در آمد کسب کرد که ۱۵ در صد رشد را نسبت بهمدت مشابه سال قبل داشته است.
 
بانک سینا توانست در این مدت از محل سرمایه گذاری و سرمایه‌گذاری ۲۷۶ میلیارد تومان سود کسب کند که ۴۱ در صد افزایش  نسبت به شش ماه نخست سال ۹۷ را نشان می دهد.
 
بر پایه این گزارش سر فصل سایر در آمد ها ۲۲ درصد رشد داشته که بیشترین رشد در بین در آمد های غیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته  است اما بالا ترین در آمد دراین بخش از کارمزد ها حاصل شده با رقم ۹۳ میلیارد تومان . 
 
سود حاصل از سرمایه گذاری ها و سرمایه‌گذاری ها با ۴۱ درصد افزایش در بخش در آمدهای مشاع بیشترین رشد داشته است اما بالا ترین سود مربوط به سود حاصل از وجهه التزام تسهیلات عطایی به مبلغ یک هزار ۲۵۹ میلیارد تومان است.
 
سود انباشته بانک سینا در شش ماه نخست سال جاری 155میلیارد تومان است که نسبت به پایان اسفند ماه سال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشته است و درهمین مدت مطالبات این بانک از دولت ۵۷ درصد افزایش یافته است.
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: