کد خبر: ۱۶۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - 03 November 2019
بانکداری ایرانی ـ بیمه نوین توانست ۵۲۳ میلیارد ریال حق بیمه تولید کند و در بخش پرداخت خسارت در مجموع ۴۵۶ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد که بیان کننده در آمد ۶۶میلیارد ریالی این شرکت است.
 بانکداری ایرانی  ـ  بیمه نوین گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان مهر ۹۸ را منتشر کرد.
 
به گزارش   بانکداری ایرانی ،  بیمه نوین در مجموع توانست ۵۲۳ میلیارد ریال حق بیمه (شامل قبولی اتکایی) تولید کند  و در بخش پرداخت خسارت در مجموع ۴۵۶ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد که بیان کننده در آمد ۶۶میلیارد ریالی این شرکت است.
 
بیشترین خسارت پرداختی این شرکت بیمه ای در مهر ماه امسال شامل بیمه درمان با سهم ۵۴درصدی ، بیمه شخص ثالث ۱۸درصد و زندگی غیر اندوخته دار ۱۱ درصد است و در بخش تولید حق بیمه (شامل قبولی اتکایی) زندگی غیر اندوخته دار با ۲۹ درصد ، شخص ثالث ۲۵ در صد و بدنه خودرو با ۱۰درصد بیشترین در آمد در صدور برای بیمه نوین داشته است .
 
براساس همین گزارش در دو فصل نخست سال ۹۸ و اولین ماه فصل سوم بیمه نوین در مجموع شش هراز ۶۳ میلیارد تومان (شامل قبولی اتکایی) تولید کرد  ودر مقابل دو هزار ۹۹۳ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
 
 با توجه   فشار خسارت پرداختی در دو رشته بیمه ای درمان و شخص ثالث بر شرکت های بیمه ای و لزوم فاصله گرفتن  بیمه ها از این دو رشته ،   این گزارش نشان می دهد بیمه نوین با توجه به سهم ۲۹در آمد بیمه زندگی اندوخته دار نشان دهند تمرکز این شرکت بررشته های سوده است از رشته زیان دهد فاصله می گیرد .
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: