کد خبر: ۱۶۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - 31 October 2019
 بانکداری ایرانی ـ   پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کان مین ۲۰۱۹) با حضور و مشارکت ده‌ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت.

نمایشگاه مزبور در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری بر پا شده است و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت های مختلف سرمایه گذار، موسسه های مالی و اعتباری و مهندسین مشاور حضور و مشارکت دارند.

این نمایشگاه با حضور جعفر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز (پنجشنبه نهم آبان‌ماه) افتتاح شد.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته بیش از ۱۷۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۳۰ شرکت خارجی یا نمایندگی های آنها در فضائی بالغ بر ۱۷ هزار متر مربع تازه های این بخش را به معرض نمایش گذارده‌اند.

امسال شرکت کنندگان خارجی از جمله آلمان، چین، روسیه، لهستان و ترکیه در این نمایشگاه حاضر شده اند و شرکت های آلمانی و چینی به شکل گروهی  در این نمایشگاه مشارکت دارند.

انواع صنایع و تجهیزات معادن زیر زمینی و روباز، دستگاه‌ها، تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری، ماشین آلات مشترک راهسازی و معدنی، دستگاه‌ها و ماشین آلات حفر و نگهداری تونل، دستگاه‌ها و تجهیزات مرتبط به فرآوری معدنی، ماشین آلات و تجهیزات اکتشاف معادن، تجهیزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات، سنگ‌های ساختمانی و تزئینی، تجهیزات برش و فرآوری سنگ تزئینی، سنگ‌های قیمتی و گرانبها، معدن و محیط زیست، سیستم‌های تهویه معادن، نرم افزارها و سیستم‌های پردازش داده های معدنی، تکنولوژی‌های نوین در صنعت معدن، مواد منفجره و تجهیزات انفجار، تجهیزات تامین برق و روشنائی معادن، تجهیزات و تخلیه و آبرسانی معادن زیرزمینی به نمایش عموم گذاشته‌اند.

ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری، یافتن بازارهای جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب‌وکار و معرفی ظرفیت‏‌های معدنی کشور، جهت دهی سرمایه‌های داخلی و خارجی به بخش‌های معدن، انتقال دانش و تکنولوژی نوین، همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت‌ها، از جمله اهداف برپایی این رویداد است.

 امسال کارگاه آموزشی لازم توسط استادان مجرب، صاحب نظران و دست اندرکاران معدن و صنایع معدنی تدارک دیده شده تا فعالان بخش معدن و صنایع معدنی تازه های علوم این بخش را مرور کنند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته تا ۱۲ آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان علاقمندان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: