کد خبر: ۱۶۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - 30 October 2019
بانکداری ایرانی ـ بانک تجارت در دو فصل سال جاری توانست مجموع درآمدهایش را ۱۰۸ درصد افزایش دهد واز رقم ۱۲۹۴ میلیارد تومان به ۲۶۹۶ میلیارد تومان برساند.

  بانکداری ایرانی ـ  بانک تجارت در دو فصل سال جاری توانست مجموع درآمدهایش را ۱۰۸ درصد افزایش دهد واز رقم ۱۲۹۴ میلیارد تومان به ۲۶۹۶ میلیارد تومان برساند.


بر همین اساس این بانک بورسی با اعمال مدیریت  کارآمد مانع از افزایش هزینه های این شرکت شد با وجود رشد ۱۰۸ درصدی در آمدها تنها ۶ درصد هزینه های این شرکت در طول این دوره افزایش یافت.
 
 
به گزارش  بانکداری ایرانی ،  و تجارت در این دوره شش ماهه توانست ۵۵ درصد  زیان خالص را نسبت به مدت مشابه سال قبل  کاهش دهد واز رقم ۲۲۰۶میلیارد تومان به ۹۹۸میلیارد تومان برساند. و هم چنین زیان ۴۵ ریالی برای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ کاهش را نشان می دهد .
 
در بخش در آمدهای  غیر مشاع بانک تجارت بیشترین رشد را از درآمد کارمزد داشت و با افزایش ۵۵درصدی به رقم ۷۴۳ میلیارد تومان رسید .
 
 
بر اساس این گزارش در بخش هزینه بیشترین صرفه جویی در سر فصل هزینه های مالی این شرکت صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰درصد کاهش یافته و از رقم ۹۲۰میلیارد تومان به رقم ۶۴۱میلیارد تومان رسید.
 
سود حاصل از سرمایه گذاری و سپرده گذاری در بخش در آمدهای مشاع بانک تجارت در نیم سال اول ۹۸ جهش ۵.۵ برابری داشت و به رقم ۱۵۷۳ میلیارد تومان رسید.
 
 
مطالبات بانک تجارت از بانک ها و سایر موسسات اعتباری نسبت  به پایان اسفندماه سال گذشته ۱۳۱ درصد رشد داشت و همچنین در این مدت تسهیلات به اشخاص دولتی به غیر بانک ها ۱۹۷ درصد افزایش یافت.
 

 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: