کد خبر: ۱۶۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - 28 October 2019
زائران کربلای معلی در ایام اربعین شهادت امام حسین علیه السلام به صورت گسترده به موکب "آیلند" افتخار دادند تا 24 ساعته از آنان پذیرایی کند.
زائران کربلای معلی در ایام اربعین شهادت امام حسین علیه السلام به صورت گسترده به موکب "آیلند" افتخار دادند تا 24 ساعته از آنان پذیرایی کند.
  
خادمان موکب آیلند به مدت 10 شبانه روز از 13 تا 23 مهرماه، روزانه 15 هزار وعده غذایی و در مجموع 150 هزار بسته غذایی را بین زائران امام حسین علیه السلام توزیع کردند. 

این موکب با استقرار در محور اصلی آزاد راه تهران _ ساوه که از مسیرهای شلوغ عبور زائران به سمت استان های مرزی با عراق است، حضوری فعال داشت.

موکب "آیلند" از شرکت های گروه مالی گردشگری، در ایستگاه اول راه کربلا و به عبارتی
نخستین موکب در مسیر زائران اربعین حسینی از استان های تهران و مرکزی به سمت کشور عراق بود که با هدف مشارکت در حرکت عظیم مردمی اربعین و به منظور گرامیداشت حماسه حسینی برای پذیرایی از زائران کربلای معلی در مجموعه بین راهی واقع در شهر آیلند مستقر شد.
این موکب در مساحتی بزرگ خدماتی از جمله فضایی به وسعت 600 مترمربع برای نمازخانه ، 40 چشمه سرویس بهداشتی و سایر نیازهای زائران اربعین را تامین کرد. 

برپایی موکب آیلند با همکاری و مساعدت استانداری های مرکزی و تهران، ستادمرکزی اربعین حسینی، فرمانداری شهرستان زرندیه، ستاد بازسازی عتبات عالیات و بسیج استان مرکزی و شهرستان زرندیه برپا شده بود. 
بر اساس این گزارش، خادمان موکب آیلند نذر داشتند خالصانه و صادقانه در خدمت زائران اربعین باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: