کد خبر: ۱۶۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - 26 October 2019
بانک قرض الحسنه مهر ایران با ارایه انواع گسترده ای از خدمات به مشتریان خود در حوزه هايي همچون تسهيلات قرض الحسنه، طرح هاي اعتباري گوناگون و مسئوليت هاي اجتماعي در خلال ۱۲ سال گذشته توانسته جايگاه بسيار مهمي را در بهبود رفاه براي اقشار کم درآمد و حمايت از کسب و کارهاي كوچك كسب كند تا جايي كه ماحصل اين اقدامات، كسب رتبه هاي معتبر داخلي و بين المللي است كه دو رتبه جهاني اخير تنها يكي از اين نمونه ها است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک تنها در حوزه پرداخت های قرض الحسنه هفت محور عمده را براي حمايت از بخش هاي مختلف جامعه در دستور کار قرار داده است؛ تسهيلات اشتغال و کارآفريني، ازدواج و تهيه جهيزيه، رفع مايحتاج ضروري، تعمير و وديعه مسكن، اعتبار در حساب جاري، تسهيلات بهداشت و درمان و همچنين تسهيلات قرض الحسنه كسبه و اصناف هفت حوزه اي هستند كه اين بانك با ارايه خدمات قرض الحسنه و با كارمزدهاي صفر تا ۴ درصد توانسته در آنها منشاء خير براي آحاد جامعه و دهك هاي متوسط باشد.

این بانک در بخش طرح های اعتباری نیز ۱۱ خدمت و طرح را ارايه کرده است. طرح هاي پيوند مهرايران، تسهيلات امتيازي، اعتبار در حساب جاري، تداوم مهر، انگيزش مهر، اندوخته بانوان مهر ايران، اندوخته خانواده مهر ايران، حمايتي فرد حقيقي، طرح ۲در يک، مهر آتيه نوين و اندوخته اجتماعي ۱۱ طرح مهم بانک قرض الحسنه مهرايران در راستاي ارايه خدمات ارزان و جامع به هموطنان مي باشند. اين بانك در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي نيز با دو طرح رويش باور و همياران مهر توانسته نقش برجسته اي را در تحقق وعده هاي حمايتي خود ايفا نمايد.

تنوع و گستردگی خدمات شاخصه اصلی بانک قرض الحسنه مهرایران

بانک قرض الحسنه مهرایران در اجرای اهداف خود با رعایت قوانین و مقررات جاري تاکنون با افتتاح انواع حسابهاي قرض الحسنه پس انداز و جاري و نگهداري وجوه مربوطه (ريالي و ارزي) براي اشخاص حقيقي و حقوقي اعم از دولتي و غير دولتي و صدور انواع کارت هاي بانکي قرض الحسنه و تصدي عامليت وجوه اداره شده اماني و اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به اشخاص واجد شرايط نقش برجسته اي در هدايت منابع ارزان به بخش هاي مختلف ايفا كرده است. اين نقش هم در داخل و هم خارج از كشور برجسته بوده بطوريكه بايد تحصيل قرض الحسنه از داخل يا خارج از كشور و نقل و انتقال وجوه ارزي و ريالي و ارايه هرگونه خدمات بانكي را در اين حوزه مورد اشاره و توجه قرار داد.

این بانک از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های اشتغال و کارآفريني، معيشت، ازدواج، درمان و حمايت از مددجويان سازمان هاي حمايتي و سازمان هاي مردم نهاد به بهبود شاخص هاي اقتصادي در جامعه کمک مي كند.

 توسعه آموزش با اولويت دانش آموزان مناطق محروم، توسعه بهداشت و سلامت با اولويت توانبخشي آسيب ديدگان اجتماعي، حفاظت از محيط زيست و توسعه فعاليت هاي زيست محيطي، پيشگيري و كاهش ِ مردم محور آسيب هاي اجتماعي، توانمند سازي و ريشه كني فقر، تحقق حقوق شهروندي و حمايت از جوانان از جمله برنامه هاي مهم بانك قرض الحسنه مهر ايران محسوب مي شوند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: