کد خبر: ۱۶۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - 26 October 2019
بانکداری ایرانی ـ بیمه ملت در دوره شش ماهه منتهی به پایان شهریور 98 مبلغ 458 هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد ، که نسبت یه مدت مشابه سال گذشته رشد 39 درصدی را نشان می دهد.
بانکداری ایرانی ـ عملکرد شش‌ ماهه بیمه ملت نشان می‌دهد که این شرکت در دوره مالی شش‌ماهه نخست امسال 59.2 میلیارد تومان سود خالص به دست آورده است.
 
به گزارش بانکداری ایرانی ، انتشار گزارش شش‌ماهه عملکرد بیمه ملت که با نماد « ملت»  و با سرمایه اولیه 285 میلیارد تومانی در بورس اوراق بهادار فعال است، نشان می‌دهد که این شرکت در این دوره عملکرد بهتری نسبت به سال 97 داشته است.
 
بر اساس صورت‌های مالی (حسابرسی‌نشده) منتشر شده در سامانه کدال، بیمه ملت برای دوره مالی منتهی به 31 شهریورماه 1398، به ازای هر سهم  208 ریال  ریال سود محقق کرده است.  این عدد در پایان شهریور سال گذشته  206 ریال بود که نشان دهند تداوم سوددهی این  شرکت است .  
 
 
بیمه ملت  در دوره شش ماهه منتهی به پایان شهریور 98 مبلغ 458 هزار میلیارد تومان درآمد ساخته است که  نسبت یه مدت مشابه سال گذشته رشد 39 درصدی را نشان می دهد و در همین مدت مبلغ 672 هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت نموده است.
  
همچنین ذخایر حق بیمه ، این شرکت  بیمه ای با رشد نزدیک به 90 درصدی در این دوره  نسبت یه مدت مشابه سال قبل  به یک هزار و 11 میلیارد تومان رسیده است  و نسبت به پایان سال 97 رشد 73 درصدی را نشان می دهد. ذخایر حق بیمه یکی از سر فصل  های مهم در شرکت های  بیمه ای است که ریسک های اینده را پوشش می دهد .
 
 
سود  انباشته پایان دوره این شرکت نسبت یه مدت مشابه  دوره قبل 14 درصد رشد داشته است و به 61.5 میلیارد تومان رسید . سود عملیاتی بیمه ملت در این دوره  شش ماه 55.3  میلیارد تومان است .
 
 
 
 
علی سوری
برچسب ها: بیمه ملت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: