کد خبر: ۱۶۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - 14 October 2019
شرکت پرداخت الکترونیک سداد با هدف ارائه خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک در تیرماه سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد. با این حساب می‌توان گفت، سداد یکی از شرکت‌های جوان در حوزه پرداخت است که آمارها نشان می‌دهد توانسته به موازات رقبای خود مسیری رو‌به‌رشد را پشت سر بگذارد. اما این آمارها از کجا نشات گرفته‌اند؟
شرکت پرداخت الکترونیک سداد با هدف ارائه خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک در تیرماه سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد. با این حساب می‌توان گفت، سداد یکی از شرکت‌های جوان در حوزه پرداخت است که آمارها نشان می‌دهد توانسته به موازات رقبای خود مسیری رو‌به‌رشد را پشت سر بگذارد. اما این آمارها از کجا نشات گرفته‌اند؟

جدیدترین آماری که منتشر و باعث شد بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت به آن استناد کنند، گزارش نشریه نیلسون ریپورت (Nilson Report) و آماری بود که این مجله از جایگاه شرکت‌های پرداخت جهان منتشر کرده بود. درحقیقت از بین همه آمار، ارقام و نمودارهایی که در این شماره نشریه تخصصی نیلسون ریپورت منتشر شده است، رتبه‌بندی این نشریه در خصوص شرکت‌های پرداخت برای فعالان صنعت بانکداری و پرداخت کشور از همه جذاب‌تر است. نشریه نیلسون ریپورت به‌عنوان نشریه تخصصی بین‌المللی پرداخت الکترونیک در سپتامبر ۲۰۱۹ در شماره ۱۱۶۱، فهرست ۱۵۰ شرکت پذیرنده برتر جهان در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد.

از جمله شرکت‌هایی که در این رتبه‌بندی ارتقا پیدا کرده بودند، می‌توان به پرداخت الکترونیک سداد اشاره کرد. این شرکت سال ۱۳۹۶ رتبه ۶۵ را به خود اختصاص داده بود، اما سال گذشته با هفت پله رشد رتبه ۵۲ را کسب‌ کرد و امسال هم به روند رو به‌رشد خود ادامه داد و به رتبه ۴۸ رسید. با اینکه از فعالیت سداد زمان زیادی نمی‌گذرد، اما آمارها نشان می‌دهد به‌نسبت رقبای چند ساله خود راه مطلوبی را طی کرده است.

نیلسون ریپورت نشریه‌ای است که بیش از ۴۷ سال به‌صورت اختصاصی در زمینه سیستم‌های پرداخت در دنیا منتشر شده است. فعالیت سداد در حوزه جایگاه‌های سوخت، پرداخت عوارض خروج از کشور، ارائه کارت‌خوان‌های اندرویدی به‌صورت رایگان، پرداخت مبتنی بر کیوآرکد و حمایت از استارت‌آپ‌ها و کسب‌‍وکارهای نوپا نشان از این دارد که سداد قصد دارد سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: