کد خبر: ۱۶۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - 12 October 2019
وزیر اقتصاد تاکید کرد: بانک ملت به عنوان یکی از بانک های پیشتاز در پذیرش ریسک و خصوصی شده، با استمرار و افزایش تلاش های علمی و پژوهشی و فعالیت های نوآورانه، می‌تواند بستری مناسب برای اجرای کارآمد سیاست های پولی و مالی کشور فراهم سازد.

بانکداری ایرانی ـ وزیر اقتصاد تاکید کرد: بانک ملت به عنوان یکی از بانک های پیشتاز در پذیرش ریسک و  خصوصی شده، با استمرار و افزایش تلاش های علمی و پژوهشی و فعالیت های نوآورانه،  می‌تواند بستری مناسب برای اجرای کارآمد سیاست های پولی  و  مالی کشور فراهم سازد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی  فرهاد دژپسند در جریان بازدید از توانمندی‌های حوزه فناوری اطلاعات بانک ملت گفت: ارزیابی بانک‌های دولتی از سوی وزارت اقتصاد با توجه به سه شاخص تحقق بانکداری دیجیتال، حاکمیت شرکتی و واگذاری اموال و دارایی‌های راکد صورت می‌گیرد.
 
دژپسند با یادآوری اینکه ارزیابی بانک های دولتی از سوی وزارت اقتصاد با توجه به سه شاخص تحقق بانکداری دیجیتال، حاکمیت شرکتی و واگذارای اموال و دارایی های راکد صورت می گیرد، افزود: چنین ارزیابی در مورد بانک های غیر دولتی از جمله بانک ملت نیز باید وجود داشته باشد.
 
وی گفت: امروزه ارایه خدمات سنتی در حوزه بانکداری صرفا با استفاده از فناوری اطلاعات، بانکداری نوین محسوب نمی شود، بلکه باید هم ابزارها و تجهیزات به روز باشد و هم خدمات نو و به روز به مشتریان ارائه شود.
 
وزیر اقتصاد اظهار داشت: وقتی می گوییم یک بانک در مسیر بلوغ است که هم ابزارهای آن به روز باشد و هم خدمات نو و به روز به مشتریان ارائه دهد. بانکداری هوشمند، بسیار فراتر از بانکداری دیجیتال است و فقط ابزارها و تکنولوژی نیست که در آن تغییر می کند، بلکه سرویس ها و خدمات به مشتریان و میزان رابطه انسان با سیستم بانک نیز تحول پیدا می کند.
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: